Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej termomodernizacji obiektów oświatowych w Sopocie: sala gimnastyczna przy II LO im.Bolesława Chrobrego, Al. Niepodległości 751, Szkoła podstawowa nr 8, ul. 3-go Maja 41 oraz Przedszkole nr 12, ul. Kolberga 8, w zakresie: ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz wymiany instalacji c.o. wraz z regulacją systemu i wymiany poziomów instalacji c.w.u. wraz z regulacją systemu

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej termomodernizacji obiektów oświatowych w Sopocie: sala gimnastyczna przy II LO im.Bolesława Chrobrego, Al. Niepodległości 751, Szkoła podstawowa nr 8, ul. 3-go Maja 41 oraz Przedszkole nr 12, ul. Kolberga 8, w zakresie: ocieplenia ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz wymiany instalacji c.o. wraz z regulacją systemu i wymiany poziomów instalacji c.w.u. wraz z regulacją systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji 3 obiektów oświatowych w Sopocie: sala gimnastyczna przy II LO im.Bolesława Chrobrego, Al. Niepodległości 751, Szkoła podstawowa nr 8, ul. 3-go Maja 41 oraz Przedszkole nr 12, ul. Kolberga 8. Remontem objęte są elewacje, stropodachy oraz instalacje wewnętrzne c.o. i c.w. 1.1. Sala gimnastyczna przy II Liceum Ogólnokształcącym im.Bolesława Chrobrego, Sopot, 81-838, Al.Niepodległości 751 1.1.1. Szczegółowy zakres remontu: ~ demontaż okien i drzwi drewnianych ~ nadmurowanie w sali ściany podokiennej na wysokość 150cm ~ demontaż drabinek gimnastycznych na ścianach przed wymianą okien ~ wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych we wszystkich oknach ~ wymiana instalacji c.o. z montażem grzejników na panelowe wg. proj. sanitarnego ~ wymiana instalacji c.w.u. wraz z montażem wodooszczędnej armatury ~ odgrzybienie ścian porażonych grzybem ~ domurowanie otworów w ścianie wschodniej, skucie przemurowań zbędnych i osadzenie luksferów w pozostawionych otworach ~ malowanie ścian w miejscach remontowanych ~ docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową - styropian ~ docieplenie stropodachu niewentylowanego płytami ze styropianu ~ wymiana blacharki 1.2. Szkoła Podstawowa nr 8 Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 im.Jana Matejki Sopot, 81-735 ul.3 Maja 41 1.2.1. Szczegółowy zakres remontu: ~ demontaż okien i drzwi drewnianych ~ uzupełnienie ubytków tynku ~ wykonanie iniekcji rys w ścianach ~ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych ~ wymiana pozostałych do wymiany okien i drzwi zewnętrznych wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych we wszystkich oknach ~ wymiana instalacji c.o. z montażem grzejników na panelowe wg. proj. sanitarnego ~ malowanie ścian w miejscach remontowanych ~ docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową - styropian ~ docieplenie stropodachu niewentylowanego płytami ze styropianu ~ docieplenie stropodachu wentylowanego - granulat z wełny miner. lub celulozy ~ wymiana blacharki ~ montaż solarów na potrzeby podgrzania c.w.u. ~ montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w kuchni i jadalni oraz pomieszczeniach do ćwiczeń fizycznych wraz z zasilaniem energetycznym; 1.3. Przedszkole nr 12, Sopot, 81-881, ul.Kolberga 8 1.3.1. Szczegółowy zakres remontu: ~ demontaż okien i drzwi drewnianych ~ uzupełnienie ubytków tynku ~ wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych ~ docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu ~ wymiana blacharki ~ wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych we wszystkich oknach ~ wymiana instalacji oraz grzejników na panelowe wg. proj. sanitarnego wraz montażem zaworów termostatycznych oraz montaż automatyki sterującej ~ modernizacja instalacji c.w.u. wraz z montażem wodooszczędnej armatury ~ malowanie ścian w miejscach remontowanych 2.Zakres rzeczowy robót: 2.1.Roboty ogólnobudowlane: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż np. drabinek gimnastycznych na ścianach przed wymianą okien; b) uzupełnienie ubytków tynku, odgrzybienie ścian porażonych grzybem, wykonanie iniekcji rys w ścianach, domurowanie, przemurowanie otworów w niektórych ścianach malowanie ścian w miejscach remontowanych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych; c) docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych we wszystkich oknach, wymiana blacharki; 2.2.Roboty instalacji sanitarnej: a) demontaż istniejącej armatury i urządzeń sanitarnych, demontaż podejść instalacji c.o.. i grzejników; b) wymiana instalacji oraz grzejników na panelowe wg. proj. sanitarnego wraz montażem zaworów termostatycznych oraz montaż automatyki sterującej; c)modernizacja lub wymiana instalacji c.w.u. wraz z montażem wodooszczędnej armatury; d) montaż solarów na potrzeby podgrzania c.w.u.; e) montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w kuchni i jadalni oraz pomieszczeniach do ćwiczeń fizycznych; 2.3.Roboty instalacji elektrycznej: a) wykonanie instalacji zasilania wentylatorów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy pln)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem prace termomodernizacyjne dwóch obiektów kubaturowych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość każdej z tych robót wyniosła nie mniej niż 600 000 zł brutto dla robót budowlanych i nie mniej niż 200 000 zł brutto dla robót instalacyjnych-sanitarnych 1.3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, które należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: a) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy; b) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dla kierownika robót sanitarnych. c) uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych - dla kierownika robót elektrycznych; 1.4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 450 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. kopia potwierdzenia wniesienia wadium; 1.2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznika Nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, obejmujących swym zakresem prace termomodernizacyjne, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, przy czym wartość każdej z tych robót wyniosła nie mniej niż 600 000 zł brutto dla robót budowlanych i nie mniej niż 200 000 zł brutto dla robót instalacyjnych-sanitarnych - wg załączonego wzoru załącznika nr 3; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie. 1.7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku, gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 4. 1.8. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy; 1.9. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem robót ds. elektrycznych; 1.10. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem robót ds. sanitarnych; 1.11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 450 000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Zamawiający wymaga również dołączenia do oferty dokumentu w postaci wypełnionego formularza tabeli wartości elementów scalonych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 5. 3. Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 4, mogą być przedstawione zarówno w formie oryginału jak i kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach