Przetargi.pl
wykonanie inwestycji polegającej na rozbudowie oczyszczalni ścieków poprzez budowę dodatkowego zbiornika retencyjnego na ścieki dowożone w miejscowości Niedrzwica Duża

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2014-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie inwestycji polegającej na rozbudowie oczyszczalni ścieków poprzez budowę dodatkowego zbiornika retencyjnego na ścieki dowożone w miejscowości Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Wykonanie inwestycji polegającej na rozbudowie oczyszczalni ścieków poprzez budowę dodatkowego zbiornika retencyjnego na ścieki dowożone w miejscowości Niedrzwica Duża 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik do niniejszej SIWZ. a) Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w momencie podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony zawierający ceny jednostkowe i wartość robót wykonany na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys będzie miał charakter pomocniczy, będzie służył np. jako materiał uwiarygodniający cenę ofertową oraz na potrzeby rozliczenia się Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim z wykonanej inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej. c) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: - doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich - usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy - organizacją placu budowy; - wykonaniem wszelkich robót nie ujętych w przedmiarze robót a mających wpływ na prawidłowe działanie wbudowanych urządzeń i niezbędnych elementów - wykonaniem wszelkich elementów nie ujętych w przedmiarze a ujętych w projekcie technicznym 2. Po wykonaniu prac Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt i przedłoży Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty stwierdzające poprawność wykonania prac - dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB w Lublinie 3. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanego zadania 4. Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty, DTR oraz inne niezbędne do eksploatacji dokumenty na wbudowane materiały i urządzenia oraz niezbędne badania laboratoryjne 5. W celu prawidłowej wyceny zadania oferent może zapoznać się z terenem, na którym realizowane będą roboty. 6. Opis techniczny projektu budowlanego zawiera również część opisową dotyczącą stacji zlewczej ścieków dowożonych. Oferent do wyceny przedmiotu zamówienia winien uwzględnić tylko część opisową dotyczącą zbiornika na ścieki dowożone wraz z infrastrukturą towarzyszącą 7. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 30 dni po podpisaniu umowy. Organizacją placu budowy Wykonawca uzgodni z zarządcą obiektu tj. Przedsiębiorstwem komunalnym Nałęcz z siedziba w Niedrzwicy Dużej. 8. Sposób wykonania ścianki szczelnej zbiornika powinien uwzględniać sąsiedztwo innych eksploatowanych obiektów i urządzeń. 9. W trakcie wykonywania prac wozy asenizacyjne będą dowozić nieczystości do istniejącego pracującego zbiornika na nieczystości. Nie dopuszcza się możliwości zamknięcia obiektu na czas prowadzenia robót. Wykonawca zorganizuje plac budowy w sposób zapewniający dojazd wozów asenizacyjnych przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu oraz zrzutu nieczystości będzie niemożliwe ze względów technologicznych, o zamknięciu Wykonawca poinformuje zarządcę (P.K. NAŁĘCZ, ul. Kościelna 3, 24-220 Niedrzwica Duża) co najmniej 3 dni wcześniej. 10. Inwestycja wykonywana będzie na terenie obiektu, który posiada aktualną gwarancję wystawioną na cały obiekt udzieloną przez wykonawcę obiektu, a także oddzielną na stację zleczą ścieków dowożonych. Budowa dodatkowego zbiornika objętego zamówieniem jest częścią projektu rozbudowy oczyszczalni pn.: Dodatkowy zbiornik ścieków dowożonych oraz rozbudowa stacji zlewczej ścieków dowożonych oczyszczalni ścieków. Pozostała część inwestycji objętej opracowaniem- stacja zlewcza na ścieki dowożone, jest wykonana. Prace należy wykonać w taki sposób, by nie uszkodzić istniejących elementów. Wszelkie uszkodzenia wynikłe w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca naprawi na własny koszt jednakże pod nadzorem i zgodnie z wytycznymi poprzedniego Wykonawcy. W przypadku nie wyrażenia zgody przez poprzedniego Wykonawcę na naprawę szkód przez Wykonawcę (Oferenta), Wykonawca (Oferent) zleci na własny koszt poprzedniemu Wykonawcy naprawę uszkodzeń. 11. Na powyższe zadanie Gmina Niedrzwica Duża złożyła wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. UWAGA: 1) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokumentacja techniczna w wersji papierowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3) Ilekroć w dokumentacji przetargowej wskazano markę, znak towarowy, lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że materiały/ sprzęt itp. rozwiązania równoważne będą posiadały (charakteryzowały się) parametry nie gorsze niż opisane w dokumentacji przetargowej oraz będą kompatybilne z innymi materiałami i urządzeniami. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz, w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokument, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w wyżej wymienionych dokumentach, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi niniejszej SIWZ, ustawy Prawo budowlane oraz innych przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.1.2014 4. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach