Przetargi.pl
wykonanie instalacji p.poż., sygnalizacji alarmu pożaru, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej oraz remontu dachu, ocieplenia stropodachu metodą wtryskową, remontu gzymsów międzypiętrowych i wykonania remontu instalacji odgromowej w budynku przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie instalacji p.poż., sygnalizacji alarmu pożaru, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej oraz remontu dachu, ocieplenia stropodachu metodą wtryskową, remontu gzymsów międzypiętrowych i wykonania remontu instalacji odgromowej w budynku przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania pod nazwą: wykonanie instalacji p.poż. sygnalizacji alarmu pożaru, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej oraz remontu dachu, ocieplenia stropodachu metodą wtryskową, remontu gzymsów międzypiętrowych i wykonania remontu instalacji odgromowej w budynku przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie na podstawie projektów: - Projekt wykonawczy instalacji p.poż. sygnalizcji alarmu pożaru, hydrantów wewnętrznych, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej zgodnie z ekspertyzą ochrony p.poż. budynku - budynek biurowo-mieszkalny ul.Wiktorska 9la Warszawa - Architektura, autorstwa mgr arch. Anny Łowińskiej - Fedorowskiej i arch. Urszuli Pietrzak z 14.07.2010r. - Projekt wykonawczy instalacji p.poż. sygnalizcji alarmu pożaru, hydrantów wewnętrznych, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej zgodnie z ekspertyzą ochrony p.poż. budynku - budynek biurowo-mieszkalny ul.Wiktorska 9la Warszawa - Instalacje Elektryczne, autorstwa mgr inż. instalacji elektrycznych Barbary Kropacz i inż. elektr. inform. Sławomira Pietrzaka z 07.07.2010 r. oraz Decyzji Nr 823/2010 z dnia 25 listopada 2010r. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wejdą n/w roboty: 2.1. w branży budowlanej: Zakres robót do wykonania: 2.1.1. roboty p.poż.: - doposażenie budynku w klapę dymową, - doposażenie budynku w drzwi stalowe ogniochronne EI 30, 2.1.2. roboty remontowe:. - rozebranie pokrycia i obróbek blacharskich, -ocieplenie stropodachu, -remont kominów, -pokrycie dachu papą, -wykonanie obróbek blacharskich 2.2. w branży elektrycznej: Zakres robót do wykonania: 2.2.1. roboty p.poż.: - wykonanie instalacji alarmowej, 2.2.2. roboty remontowe - remont instalacji odgromowej: - układanie przewodów, -wykonanie badań technicznych, 3. Czynności, o których mowa w pkt. 2. będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Wiśniowa. 4. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: 5.1. Projekty wykonawcze: - Projekt wykonawczy instalacji p.poż. sygnalizcji alarmu pożaru, hydrantów wewnętrznych, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej zgodnie z ekspertyzą ochrony p.poż. budynku - budynek biurowo-mieszkalny ul.Wiktorska 9la Warszawa - Architektura, autorstwa mgr arch. Anny Łowińskiej - Fedorowskiej i arch. Urszuli Pietrzak z 14.07.2010r. - Projekt wykonawczy instalacji p.poż. sygnalizcji alarmu pożaru, hydrantów wewnętrznych, klap dymowych, wydzielonej strefy ogniowej klatki schodowej zgodnie z ekspertyzą ochrony p.poż. budynku - budynek biurowo-mieszkalny ul.Wiktorska 9la Warszawa - Instalacje Elektryczne, autorstwa mgr inż. instalacji elektrycznych Barbary Kropacz i inż. elektr. inform. Sławomira Pietrzaka z 07.07.2010 r. stanowiący Rozdział VI SIWZ, 5.2. 6 przedmiarów robót - stanowiących Rozdział IV SIWZ, 5.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych doposażenia budynku w klapę dymową, wydzielenie holu głównego drzwiami o odporności ogniowej EI- 30 oraz montaż drzwi stalowych ognioodpornych w piwnicach budynku przy ul. Wiktorskiej 91 a w Warszawie (nr 1), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie robót remontowych, remont dachu, ocieplenie stropodachu metodą wtryskową, remont gzymsów międzypiętrowych w budynku użytkowym przy ul. Wiktorskiej 91 A w Warszawie (nr 2), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji odgromowej budynku przy ul. Wiktorskiej 91A w Warszawie (nr 3), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przy budowie instalacji sygnalizacji pożaru SAP autorstwa mgr inż. instalacji elektrycznych Barbary Kropacz i inż. elektr. inform. Sławomira Pietrzaka z 07.07.2010 r. (nr 4), stanowiące Rozdział V SIWZ, 5.4. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III SIWZ, 5.5. Decyzja Nr 823/2010 z dnia 25 listopada 2010r. stanowiąca Rozdział VIII siwz oraz rzutem dachu z naniesioną instalacją odgromową stanowiącym Rozdział IX siwz 6. Czynności, o których mowa w pkt. 1. i 2., mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. Projektami wykonawczymi, stanowiącymi Rozdział VI siwz. 6.2. przedmiarami robót, które stanowią Rozdział IV siwz, 6.3. specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi Rozdział V siwz., 6.4. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623) i jej przepisów wykonawczych, 6.5. Decyzją Nr 823/2010 z dnia 25 listopada 2010r. stanowiącą Rozdział VIII siwz. 6.6. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 6.7. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.8. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.8.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 6.8.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, 6.8.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 6.8.1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 6.8.1.4. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 6.8.1.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w pkt. 6.8.1.1., a także, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 6.8.1.6. ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia; 6.8.1.7. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 6.8.1.8. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 6.8.1.9.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom; 6.8.1.10. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach i technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział V SIWZ, w przedmiarach robót - stanowiących Rozdział IV SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto, podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 8.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika robót, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 8.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p. poż. 8.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 8.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 8.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 9. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji z instalacji wod-kan i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 2. oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36miesięcy, a dla zamontowanej papy 120 miesięcy. 11. Zastosowana przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć 90 % średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. tj. dla robót budowlanych: Rbrutto = 28,67 PLN, dla robót elektrycznych: Rbrutto = 25,57 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 12. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Kp = 61,40 %, dla robót elektrycznych: Kp = 58,40 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 13. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Z = 11,6%, dla robót elektrycznych: Z= 11,20 %. Wykonawca musi wpisać oferowany wskaźnik zysku W(Z) w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 14. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Wkz = 9,2 %, dla robót elektrycznych: Wkz = 7,00 %.. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud informacja o cenach czynników produkcji RMS - ceny średnie cenników IMB, IMI, IME w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie. 16. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w bazie cenowej do kosztorysowania Informacje o cenach czynników produkcji RMS w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie. 17. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.100,00 - zł (słownie: trzy tysiące sto złotych) do dnia 26 września 2011 r. do godz. 1000 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach