Przetargi.pl
Wykonanie instalacji ciepła technologicznego - powtórzenie

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji ciepła technologicznego - powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający niniejszym informuje Wykonawców, że ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a powstałą po odstąpieniu przez Zamawiającego z winy Wykonawcy - przedsiębiorcy Pana Tadeusza Pawłowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Zakład Remontowo-Budowlany Tadeusz Pawłowski z siedzibą przy ul. Szanajcy 11 m. 89, 03-481 Warszawa od realizacji umowy Nr 149/INW10/2010 z dnia 10.12.2010 r., której Zamawiający nie mógł przewidzieć - przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: Wykonanie instalacji ciepła technologicznego w budynku laboratoryjno - biurowym Nr 2 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie w ramach realizacji zadania nr 2 (inwestycja 10) projektu POIG 02.01.00-14-111/09-00 Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej na potrzeby energetyki jądrowej i medycyny nuklearnej. 2. Wykonanie instalacji ciepła technologicznego (CT) realizowane będzie na podstawie Dokumentacji Technicznej (DT) zawierającej Projekt remontu i adaptacji pomieszczeń w budynku laboratoryjno-biurowym Nr 2, który jest autorstwa firmy IOSIS Polska Sp. z o. o., ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa. Realizacja zamówienia objętego niniejszym postępowaniem nastąpi od stanu wykazanego w protokole inwentaryzacji, który został sporządzony po odstąpieniu przez Zamawiającego od realizacji umowy Nr 149/INW10/2010, o której mowa w ust. 1 i na podstawie zakresu wskazanego w przedmiarze oraz na podstawie wytycznych projektowych zawartych w Tomie VI (Instalacje ogrzewania) i w Tomie X (Kosztorysy i specyfikacje techniczne) ww. DT. Zamawiający informuje Wykonawców, że Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie do 7 dni od jej podpisania dla wszystkich robót związanych z wykonaniem instalacji CT zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji warsztatowej zawierającej m.in. obliczenia, rysunki całościowe oraz plany rozmieszczenia i rysunki szczegółowe niezbędne do wykonania tej instalacji zgodnie z ww. wytycznymi projektowymi i z uwzględnieniem robót wykonawców innych branż. Wykonawca będzie również zobowiązany dołączyć do swojej dokumentacji informacje odnośnie charakterystyki i marki wszystkich urządzeń lub wyposażenia wraz z dokumentacją techniczną producenta oraz zobowiązany będzie do przedstawienia swojej dokumentacji do koordynacji i do akceptacji przez projektanta dokonywanej w imieniu Zamawiającego, a całość tak przygotowanej dokumentacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do dokumentacji powykonawczej. 3. Tom VI (Instalacje sanitarne co) i Tom X (Kosztorysy i specyfikacje techniczne) Dokumentacji Technicznej (DT), o której mowa w ust. 2 oraz przedmiar inwestorski wraz z wykazem materiałów stanowią w formie elektronicznej (format PDF) Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiący jej integralną część. Ww. dokumenty w wersji elektronicznej są dostępne na płycie CD-R w siedzibie Zamawiającego, która po uzgodnieniu terminu odbioru na zasadach opisanych w VIII Rozdziale SIWZ zostanie przekazana bezpłatnie każdemu Wykonawcy, który się po nią zgłosi bezpośrednio u Zamawiającego lub zostanie przesłana pocztą na prośbę Wykonawcy (ów) zgodnie z zapisami zawartymi w VIII Rozdziale SIWZ pod wskazany przez Wykonawcę adres. 4. Ww. Tomy VI i X Dokumentacji Techniczna (DT) stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz pozostałe Tomy DT wykonane w wersji papierowej a także protokół inwentaryzacji, o którym mowa w ust. 2 są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu terminu wglądu na zasadach opisanych w VIII Rozdziale SIWZ. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawców dokonania wizji lokalnej - oglądu terenu robót budowlanych, o których mowa w ust. 1 i wykonania własnych przedmiarów na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie może się odbyć później niż w dniu poprzedzającym składanie ofert. Uzgodnienia terminów i czasu wizji lokalnej należy dokonać w formie i na adres, jak zostało określone w Rozdziale VIII SIWZ w ust. 5. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, że nie wnosi uwag w zakresie wykonanej wizji lokalnej. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na już wbudowane jak i na nowe zastosowane materiały, produkty lub wyroby oraz minimum 10 lat rękojmi na wszystkie dotychczas wykonane prace jak i nowe - licząc od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. 9. Zamawiający niniejszym informuje Wykonawców, że z uwagi na to, że niniejsze postępowanie jest realizowane w ramach projektu POIG 02.01.00-14-111/09-00 Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej na potrzeby energetyki jądrowej i medycyny nuklearnej finansowanego ze środków Unii Europejskiej i jest dokończeniem inwestycji w sytuacji powstałej po odstąpieniu przez Zamawiającego z winy Wykonawcy - przedsiębiorcy Pana Tadeusza Pawłowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Zakład Remontowo-Budowlany Tadeusz Pawłowski z siedzibą przy ul. Szanajcy 11 m. 89, 03-481 Warszawa od realizacji umowy Nr 149/INW10/2010 z dnia 10.12.2010 r., której Zamawiający nie mógł przewidzieć - wartość składanych ofert nie może przekroczyć kwoty = 86 000,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości = 2 000,00 zł w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach