Przetargi.pl
Wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych w ramach realizacji zadania pn.: Rozbudowa budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych w ramach realizacji zadania pn.: Rozbudowa budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych w ramach realizacji zadania pn.: Rozbudowa budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3. Realizacja rozbudowy budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie została podzielona na etapy. W ramach przedmiotu zamówienia realizowany będzie I etap tj. wykonanie stanu zerowego garażu i łącznika. 4. Teren objęty inwestycją to działki nr 239/1, 581/20, 242/1 i 581/13. Jest to teren zagospodarowany, częściowo ogrodzony, uzbrojony. Działka nr 242/1 i 581/20 zabudowana jest budynkiem OSP, budynkiem gospodarczym oraz garażami kontenerowymi. Dojazd od strony ulicy drogą utwardzoną. Wzdłuż ulicy Św. Floriana przebiega napowietrzna linia elektroenergetyczna. Wjazd na teren z publicznej drogi gminnej, działka nr ew. 581/13 - ul. Przedszkolna. Teren ukształtowany ze spadkiem w kierunku północnym. Teren w pełni uzbrojony w sieci: - sieć wodociągowa, - kanalizacja ogólnospławna i deszczowa, - sieć gazowa, - sieć energetyczna, - sieć telekomunikacyjna. 5. W ramach przedmiotu zamówienia realizowany będzie następujący zakres prac: 1) Wykonanie robót ziemnych, 2) Rozebranie podziemnego zbiornika ppoż, 3) Wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych wraz z ich izolacją, 4) Ułożenie uziomów w fundamentach, 5) Obsypanie gruntem zaizolowanych ścian fundamentowych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców; 2) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity); 3) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji; 4) kosztorys Wykonawcy. 8. Wykonawca na zrealizowany przedmiot umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 3 lat (licząc od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia) oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 4.700,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach