Przetargi.pl
Wykonanie elementów budynku Nowej Palmiarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - etap III - stan surowy zamknięty

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-460 Warszawa, ul. Agrykoli 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 50 60 197, 50 60 174 , fax. 22 50 60 174
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
    ul. Agrykoli 1 1
    00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 50 60 197, 50 60 174, fax. 22 50 60 174
    REGON: 01096372000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elementów budynku Nowej Palmiarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - etap III - stan surowy zamknięty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów robót budowlanych stanu surowego (stan surowy zamknięty) w ramach realizacji budynku Nowej Palmiarni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania zawiera załączona dokumentacja projektowa, przedmiar oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Prace obejmują m.in.: - wykonanie warsztatowego projektu wykonawczego elewacji i dachu wraz z dokonaniem obliczeń wytrzymałościowych zaproponowanego systemu realizacji prac; - Wykonanie poziomych izolacji podposadzkowych przeciwwilgociowych i przeciwwodnych - całość prac przewidzianych projektem. - Dostawę i montaż osłon pionowych na konstrukcji systemowej, stalowej wentylatorni - całość prac przewidzianych projektem. - Montaż bram ocieplanych, segmentowych, rolowanych o kompaktowej przestrzeni składania pod dachem z napędem elektrycznym i automatyką. Kolor konstrukcji segmentów - biały RAL 9003 (próbka do akceptacji Zamawiającego), segmenty przezierne. W ramach prac należy przewidzieć elementy mocowania oraz uszczelnienia styków ze stolarką aluminiową -komplet bram przewidziany w projekcie. - Dostawę i montaż drzwi zewnętrznych, wejściowych, aluminiowych - komplet drzwi przewidzianych w projekcie. - Dostawę i montaż elewacji aluminiowo-ryglowej (ściany i połacie dachowe) zgodnie z projektem ze szkła zespolonego na profilach aluminiowych z zachowaniem parametrów przewidzianych w projekcie (wzór elewacji przed montażem do akceptacji Zamawiającego i NA) - całość prac przewidzianych projektem. - Dostawę i montaż okien przewietrzających w elewacji aluminiowej ze szkła zespolonego na profilach aluminiowych oraz okien z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną systemu PI50 - komplet okien przewidzianych w projekcie. - Dostawę i montaż żaluzji systemowych na ścianie i dachu części dydaktycznej - komplet żaluzji przewidzianych w projekcie. - Wykonanie i montaż podkonstrukcji stalowej ściany osłonowej nad pomieszczeniem socjalno-technicznym - całość prac przewidzianych projektem. - Wykonanie ścian murowanych z bloczków Ytong: ściany wewnętrzne wraz z wyprawą tynkarską - całość prac przewidzianych projektem. - Wykonanie podkładów betonowych: dach nad pomieszczeniem socjalno-technicznym - całość prac przewidzianych projektem. - Wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej oraz płyt styropianowych - całość prac przewidzianych projektem. - Pokrycie dachu papą zgrzewalną - całość prac przewidzianych projektem. - Wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo -cynkowej - całość prac przewidzianych projektem. - Montaż rynien i rur spustowych - kompletny system odwodnienia. - Wykonanie kompletu instalacji sanitarnych i elektrycznych podposadzkowych układanych w warstwach posadzki. Przed montażem elewacji Wykonawca ma obowiązek dokonać wszelkich koniecznych pomiarów, w tym inwentaryzacji konstrukcji, w celu prawidłowego wykonania i montażu elewacji (ściany i połacie dachowe) wraz z wymaganymi elementami ślusarki okiennej i drzwiowej oraz systemu żaluzji. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek przedłożyć rozwiązania (rysunki) wykonawcze wszystkich elementów do akceptacji Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru wraz z próbnym elementem konstrukcji, szklenia oraz żaluzji. Ilekroć w niniejszym opisie, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przyjąć, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosowanie do dyspozycji art. 29 ustawy niniejszym uzupełnia takie wskazanie wyrazami lub równoważny. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGK 04 1130 1017 0020 1460 7620 0005. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, Parter, pokój 045 - Recepcja - do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 3 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7, o ile będzie posiadał dane niezbędne do realizacji zwrotu wadium. Wykonawca ma obowiązek złożyć w ofercie informację z danymi niezbędnymi do dokonania zwrotu wadium (w tym w szczególności z nazwą banku prowadzącego rachunek wykonawcy oraz numerem konta bankowego, na który Zamawiający ma zwrócić wadium). Informacja ta złożona pisemnie, może przybrać dowolną formę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach