Przetargi.pl
Wykonanie drenażu opaskowego wraz z izolacją pionową wokół ścian zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14

Sąd Rejonowy w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Bogedaina 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2128840 w. 40 , fax. 032 2128840 w. 40
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Pszczynie
    ul. Bogedaina 14 14
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2128840 w. 40, fax. 032 2128840 w. 40
    REGON: 00032214600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drenażu opaskowego wraz z izolacją pionową wokół ścian zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drenażu opaskowego wraz z izolacją pionową wokół ścian zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków organizacyjnych i technicznych został opisany w:dokumentacji projektowej,przedmiarze robót (przy czym pozycje zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny a wykonanie ma polegać na zrealizowaniu całego zakresu robót, przywróceniu terenu na którym prowadzone będą roboty do stanu co najmniej jak sprzed rozpoczęcia robót, a także uwzględnić specyfikę utrudnień wynikających z funkcjonowania budynku) c. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących odpowiednio załączniki nr 8-10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 11 sierpnia 2011r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego na konto NBP O Katowice 34 1010 1212 3060 5613 9120 0000 z dopiskiem Wadium do sprawy SG 3501-28-11. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 11 sierpnia 2011r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, w KASIE Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. Bogedaina 14 I Pietro p. 130. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP tj: a) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy PZP. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczyna.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach