Przetargi.pl
Wykonanie częściowego remontu dawnych budynków fabrycznych oznaczonych jako Ia, Ib, Ic, Id, If, Ig, Ih, Ii, Ij, Ik, VI, VII i VIII w ramach III i IV etapu budowy Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski na terenie dawnej cukrowni w Sokołowie Podlaskim przy ul. Fabrycznej

Miasto Sokołów Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Sokołów Podlaski
    ul. Wolności 21 21
    08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolowpodl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie częściowego remontu dawnych budynków fabrycznych oznaczonych jako Ia, Ib, Ic, Id, If, Ig, Ih, Ii, Ij, Ik, VI, VII i VIII w ramach III i IV etapu budowy Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski na terenie dawnej cukrowni w Sokołowie Podlaskim przy ul. Fabrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie częściowego remontu budynków oznaczonych Ia, Ib, Ic, Id, If, Ig, Ih, Ii, Ij, Ik, VI, VII, VIII w ramach III i IV etapu budowy Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski na terenie dawnej cukrowni w Sokołowie Podlaskim, przy ulicy Fabrycznej na działce nr ewid. 32/3. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie III i IV etapu budowy Parku Przemysłowego Sokołów Podlaski obejmującego remonty częściowe budynków : - Ia, Ib, Ic, Id, If, Ig, Ih, Ii, Ij, Ik - budynki produkcyjne i budynki zaplecza technicznego głównego kompleksu fabrycznego dawnej cukrowni (wpisane do rejestru zabytków), - VI (6-A) - budynek magazynowy (nie wpisany do rejestru zabytków), - VII (7-A) - budynek dawnej suszarni wysłodków (wpisany do rejestru zabytków), - VIII (8-A) - budynek dawnego magazynu wysłodków (wpisany do rejestru zabytków), W następującym zakresie : - Remonty dachów, - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - Częściowa naprawa elewacji, - Porządkowanie i zabezpieczanie otoczenia, 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania : 2.1. Projekt budowlany i projekty wykonawcze - w załączeniu 2.2. Przedmiary robót (w załączeniu), na podstawie których należy opracować kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do oferty, przy czym kosztorys ofertowy należy traktować jako dokument uzupełniający, a brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania jeżeli wynika ona z projektu budowlanego lub wykonawczego. Załączony do oferty kosztorys ofertowy będzie służył wyłącznie do ustalenia stawek w przypadku rozliczenia robót dodatkowych i uzupełniających i nie będzie określał zakresu robót. 2.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu 3. Warunki wykonania zamówienia : 3.1 Część obiektów dawnej Cukrowni w Sokołowie Podlaskim została wpisana do rejestru zabytków i znajduje się w złym stanie technicznym. Roboty w pobliżu istniejących budynków należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, aby nie spowodować dalszego niszczenia obiektów. Wykopy należy zabezpieczać przed osunięciem skarp. 3.2 Na terenie dawnej cukrowni objętym zamówieniem znajduje się znaczna ilość starego uzbrojenia terenu (w tym kabli elektroenergetycznych), tylko częściowo zainwentaryzowanego na mapach. W związku z tym wszelkie roboty ziemne należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, a w przypadku natrafienia na uzbrojenie nie uwidocznione na mapach każdorazowo skonsultować z Zamawiającym możliwość jego rozbiórki lub pozostawienia. 3.3 Równocześnie z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami budowlanymi przy realizacji III i IV etapu budowy Parku Przemysłowego będą trwały roboty remontowo-budowlane poprzednich etapów realizacji prowadzone przez innych Wykonawców. W przypadku stwierdzenia możliwości kolizji z innymi robotami Wykonawca na wezwanie Zamawiającego powinien opracować i przedstawić do akceptacji schematyczny projekt organizacyjny placu budowy z uwzględnieniem tymczasowych dróg dojazdowych, wygrodzeń placu budowy, składowania materiałów budowlanych itp. w celu uniknięcia negatywnego oddziaływania placu budowy na już wykonane lub będące w trakcie realizacji obiekty Parku Przemysłowego. 3.4 Wszystkie budynki znajdują się na terenie dawnej cukrowni objętym zainteresowaniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wszystkie budynki objęte zamówieniem (z wyjątkiem budynku ozn.VI) są wpisane do rejestru zabytków. 3.5 Uwagi dotyczące wyłączenia budynków z użytkowania : 3.4.1. Budynki objęte zamówieniem (z wyjątkiem budynku VI oraz pojedynczych pomieszczeń w budynku Ib i Ic) są wyłączone z użytkowania. Wszystkie szczegóły dotyczące prowadzonych robót należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 3.4.2. Budynek magazynowy oznaczony jako VI (6-A) nie jest wpisany do rejestru zabytków, jest on zlokalizowany bezpośrednio przy pasie drogi powiatowej (ul. Fabryczna). Budynek VI nie został wyłączony z użytkowania i jest użytkowany jako magazyn przez 1 podmiot. Wszystkie roboty remontowe należy prowadzić etapami, aby możliwe było ciągłe użytkowanie budynku. Wykonawca przed podjęciem każdego z rodzajów robót uzgodni sposób i termin ich wykonania z Zamawiającym i Użytkownikiem budynku. Roboty należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla Użytkownika z zastosowaniem właściwych zabezpieczeń (np. daszki, wygrodzenia). Roboty prowadzone na dachu (remont dachu i wymiana pokrycia dachowego) należy wykonywać odcinkami z równoczesnym zabezpieczeniem pomieszczeń wewnętrznych przed zalaniem przez wody opadowe. 3.4.3. Pojedyncze pomieszczenia zlokalizowane w budynku Ib i Ic są użytkowane jako magazyny. W przypadku robót remontowych należy zastosować się do uwag zawartych powyżej w ust. 3.4.2. Wykonawca przed podjęciem każdego z rodzajów robót uzgodni sposób i termin ich wykonania z Zamawiającym i Użytkownikiem budynku. 3.6 Odpowiedzialność za wszelkie szkody w remontowanych obiektach powstałe z winy Wykonawcy np. na skutek niewłaściwej organizacji placu budowy, zalania, uszkodzenia instalacji itp. ponosi Wykonawca. 3.7 Odpowiedzialność za wszelkie szkody w innych obiektach Parku Przemysłowego lub wobec osób trzecich powstałe z winy Wykonawcy np. na skutek niewłaściwej organizacji placu budowy, ruchu ciężkiego sprzętu itp. ponosi Wykonawca. 3.8 Dla każdej z realizowanych branż tj. branży budowlanej oraz w ograniczonym zakresie branży elektrycznej, Wykonawca zapewni objęcie funkcji kierownika budowy przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, przy czym : - kierownika budowy branży budowlanej Wykonawca wyznaczy jako wiodącego kierownika całej budowy do ewentualnej koordynacji innych branż, kontaktów z Zamawiającym, kontaktów z organami nadzoru budowlanego i konserwatora zabytków, opracowania planu BIOZ itp. - uprawnienia kierownika budowy branży budowlanej muszą być wystarczające do wykonania robót w obiektach wpisanych do rejestru zabytków - Wykonawca (kierownik budowy) branży budowlanej musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót w obiektach zabytkowych, o którym mowa w ust. 3.9 W chwili podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy w poszczególnych realizowanych branżach wraz z aktualnymi uprawnieniami i zaświadczeniami z izby samorządu zawodowego oraz planem BIOZ (jeżeli jest wymagany), które pozwolą Zamawiającemu na zgłoszenie rozpoczęcia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. 3.9 Wykonawca (kierownik budowy) przed rozpoczęciem robót uzyska stosowne zezwolenie na prowadzenie robót budowlanych w obiektach zabytkowych (jeżeli jest wymagane) od właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i przedstawi je Zamawiającemu. 3.10 Materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji przedmiotu umowy winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623) i posiadać stosowne atesty i certyfikaty. 3.11 Zamawiający przed rozpoczęciem robót dostarczy Wykonawcy następujące dokumenty: a/ Komplet projektów budowlanych wszystkich realizowanych branż. b/ Komplet projektów wykonawczych wszystkich realizowanych branż. c/ Specyfikacje STWiORB. d/ Pozwolenia na budowę e/ Dzienniki budowy. 3.12 Wykonawca wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót dostarczy Zamawiającemu : a/ Wypełnione dzienniki budowy b/ Księgi obmiarów robót (dokumentujące zmiany zakresu robót) c/ Dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, podpisaną przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. d/ Oświadczenia kierownika budowy o wykonaniu budowy zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę (dla wszystkich realizowanych branż). e/ Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (w przypadku robót zewnętrznych). f/ Protokóły z niezbędnych badań i prób, w tym instalacji elektrycznych. g/ Atesty i certyfikaty na podstawowe użyte materiały h/ Inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy. 3.13 Zabezpieczenie budowy w energie elektryczną, wodę i inne media, koszty utrzymania i zużycia ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w umowie 3.14 Koszty obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca 3.15 Koszty związane z zajęciem pasów dróg powiatowych na czas robót ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawca we własnym zakresie załatwi wszelkie formalności związane z koniecznością zajęcia pasów dróg powiatowych. 3.16 Wykonawca zapewni należyte oznakowanie miejsca robót i należyte zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, w tym ogrodzenie placu budowy ogrodzeniem trwałym. 3.17 Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i ubezpieczenia terenu budowy. 3.18 W przypadku spowodowania w czasie wykonywania przedmiotu umowy szkód nie wynikających z technologii wykonywania robót Wykonawca zobowiązany będzie do wypłacenia odszkodowań, także w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach