Przetargi.pl
Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wbudowanie materiału: a)kliniec betonowy lub tłuczeń betonowy o frakcji 0÷16mm, b)tłuczeń betonowy lub kamienny z kamienia łamanego o frakcji 31,5÷63mm, c)mieszanka mineralno-asfaltowa z betonu asfaltowego BA 0/12,8, d)sześciokątne płyty betonowe trylinka (o grubości 12cm), e)płyty drogowe YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), f)płytki chodnikowe (betonowe, o wymiarach 50x50x7cm), g)kostka betonowa typu Polbruk o grubości 8 cm, w celu przeprowadzenia remontów dróg stanowiących własność Gminy Tczew na terenie Gminy Tczew w roku 2012. Zakres prac obejmuje: dla a) wyrównanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, rozplantowanie i zawałowanie klińca wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych, dla b) wyrównanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, rozplantowanie i zawałowanie tłucznia wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych dla c) oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną MMA z ew. uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych, przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozbiórka uszkodzonej nawierzchni, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla d) wbudowanie materiału (wymiana) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, dle e) wbudowanie materiału (wymiana) na podsypce piaskowej o gr. 12 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, dla f) wymiana nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm. dla g) wymiana nawierzchni z kostki betonowej typu Polburk na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z ułożeniem podbudowy betonowej z betonu B 7,5 o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm. Materiał określony w rozdziale 3. a i b nie może zwierać szkodliwych zanieczyszczeń w postaci azbestu (eternit), folii, plastiku, polistyrenu i poliuretanu, elementów stalowych, zbrojeń budowlanych oraz innych odpadów znajdujących się na liście odpadów niebezpiecznych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r. Nr 112, poz. 1206). Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. Wielkość i miejsce realizacji prac remontowych będzie określał każdorazowo Zamawiający - pisemnie wg. potrzeb. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace remontowe sukcesywnie, (dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi - wyładunek z tyłu pojazdu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, na terenie gminy Tczew (bezpośrednio na remontowaną drogę). Wykonawca w terminie do 5 dni od momentu otrzymania informacji o konieczności przeprowadzenia remontu będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac naprawczych, prace remontowe nie mogę trwać dłużej niż 1 dzień na każde 100 ton dostarczanego materiału lub 1dzień na 100 m2 powierzchni. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo dla ich użytkowników. W przypadku gdy wykonywanie prac budowlanych wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu ilości wykonanych prac stanowiącego załącznik do każdego z częściowych protokołów odbiorów. Cena ofertowa za jedną tonę materiału, m2 lub m3 musi obejmować kompleksowo koszty wykonania remontu (zgodnie z zakresem opisanym w przedmiotowym rozdziale). Zamawiający powoła na własny koszt Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru uprawniony będzie do odbioru wszystkich prac wykonanych przez Wykonawcę, sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczonego materiału oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru (m. in. certyfikatów i deklaracji zgodności). Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie cząstkowych protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Tczew. Rozliczanie następować będzie zbiorczo nie częściej niż raz w tygodniu na podstawie całościowego (zbiorczego) protokołu odbioru. Wykonawca nie może domagać się dokonania zapłaty w przypadku gdy Zamawiający uzna, iż nie ma konieczność wykonywania prac remontowych. Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania usług. UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową dla poszczególnych materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: 1) Część I - materiał a (kliniec betonowy lub tłuczeń betonowy o frakcji 0÷16mm, 2) Część II - materiał b (tłuczeń betonowy lub kamienny z kamienia łamanego o frakcji 31,5÷63mm), 3) Część III - materiał c (mieszanka mineralno-asfaltowa z betonu asfaltowego BA 0/12,8), 4) Część IV - materiał d (sześciokątne płyty betonowe trylinka o grubości 12cm.), 5) Część V - materiał e (płyty drogowe YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), 6) Część VI - materiał f (płytki chodnikowe betonowe, o wymiarach 50x50 x7cm), 7) Część VII - materiał g (kostka betonowa typu Polbruk o grubości 8 cm), W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające m. in. aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport i załadunek materiałów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: a) Część I - 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) b) Część II- 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) c) Część III - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) d) Część IV - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) e) Część V - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) f) Część VI - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) g) Część VII - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w okresie trwania Umowy. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach