Przetargi.pl
Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2011-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wbudowanie materiału: a) kliniec betonowy lub tłuczeń betonowy o frakcji 0÷4÷12,8, b) tłuczeń betonowy lub kamienny z kamienia łamanego o frakcji 31,5÷63, c) mieszanka mineralno- asfaltowa jak dla kategorii drogi KR 1, d) trelinka betonowa (o grubości 12cm), e) płyty drogowe YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), f) płytki chodnikowe (betonowe, o wymiarach 50x50), g) polbruk o grubości 8 cm, w celu przeprowadzenia remontów dróg stanowiących własność Gminy Tczew na terenie Gminy Tczew w roku 2011. Zakres prac obejmuje: dla a) rozplantowanie i zawałowanie klińca wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych, dla b) rozplantowanie i zawałowanie tłucznia wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych dla c) uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną z ew. uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prace pomiarowych przygotowawczych, przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, wywóz odpadów, utylizacja materiałów z rozbiórki, dla d) wbudowanie materiału (wymiana) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją materiałów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podsypki, dle e) wbudowanie materiału (wymiana) na podsypce piaskowej o gr. 12 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją materiałów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, dla f) wymiana nawierzchni z płyt betonowych 50x50 na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem szczelin. dla g) Wymiana nawierzchni z polburk na podbudowie betonowej z betonu B 7,5 o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem szczelin. Materiał określony w pkt. 3. a i b nie może zwierać szkodliwych zanieczyszczeń w postaci azbestu (eternit), folii, plastiku, elementów stalowych, zbrojeń budowlanych oraz innych odpadów znajdujących się na liście odpadów niebezpiecznych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r. Nr 112, poz. 1206). Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. Wielkość i miejsce dostawy będzie określał każdorazowo Zamawiający - pisemnie wg. potrzeb, na pięć dni przed terminem dostawy - przybliżony harmonogram dostaw zostanie uzgodniony pomiędzy zamawiającym a dostawcą. Dostawca dostarczy zamówiony towar sukcesywnie, samochodami samowyładowczymi (wyładunek z tyłu pojazdu) w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie gminy Tczew (bezpośrednio na remontowaną drogę). Wykonawca w terminie do 5 dni od momentu otrzymania informacji o konieczności przeprowadzenia remontu będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac naprawczych, prace remontowe nie mogę trwać dłużej niż 1 dzień na każde 100 ton dostarczanego materiału lub 1dzień na 100 m2 powierzchni. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo dla użytkowników dróg. W przypadku gdy wykonywanie prac budowlanych wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). Cena ofertowa za jedną tonę materiału, m2 lub m3 musi obejmować kompleksowo koszty wykonania remontu (koszt transportu, rozplantowania i zawałowania/zbudowania). Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia ilości oraz jakości dostarczonego towaru. Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na postawie WZ zatwierdzonych przez pracownika Urzędu Gminy Tczew (pkt. 3 a i b) lub protokołów odbioru robót pkt. 3 c, d, e, f i g). Rozliczanie następować będzie zbiorczo na koniec każdego miesiąca na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót lub WZ. zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania usług..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach