Przetargi.pl
Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy ul. Cichej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy ul. Cichej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy ul. Cichej w Lubartowie na działkach nr 196/39, 196/31. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111100-9 - Roboty demontażowe i rozbiórkowe 45111200-0 - Roboty ziemne 45233124-4 - Korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża 45233000-9 - Warstwy odsączające 45233000-9 - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 4510000 - 8- Podbudowa z betonu 45212221-1 - Obrzeża betonowe 45233250-6 - Nawierzchnie syntetyczne - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 45233000-9 - Chodniki z brukowej kostki betonowej 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45262210-6 - Fundamentowanie 45112710-5 - Zieleń 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 2. Szczegółowy opis zakresu robót znajduje się łącznie w projekcie architektoniczno- budowlanym i wykonawczym, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i szczegółowym opisie zawartym w niniejszej SIWZ. 2.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: demontaż istniejącej płyty asfaltowej gr. ok. 10 cm demontaż istniejącego ogrodzenia demontaż istniejącego sprzętu sportowego budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach pola gry 22x44m (wymiar całkowity 22,16x44,16m) ograniczonego krawężnikiem oporowym o wymiarach 8x30x100 cm budowa ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego (wraz z bramą i 2 furtkami) wyposażenie boiska w sprzęt sportowy oraz trybuny stalowe na 48 miejsc wykonanie infrastruktury technicznej- odwodnienie boiska, budowa kanalizacji deszczowej. 2.2. Stan istniejący Teren objęty wykonaniem robót stanowią działki o numerach ewidencyjnych 196/39 i 196/31. Działki położone są w osiedlu, kwartał pomiędzy ulicami: Lubelska, Cicha, Mickiewicza i Krzywe Koło. Przeważająca część zamierzenia budowlanego znajduje się na działce nr 196/31. W jej centralnej części znajduje się istniejące boisko asfaltowe o wymiarach 25,61 x 61,18 m. Na działce nr 196/39 znajduje się parking osiedlowy. Pomiędzy parkingiem a istniejącym boiskiem asfaltowym znajduje się ogrodzenie dł. 32 m. Od strony północnej działki graniczą z terenem przedszkola. Po stronie zachodniej od parkingu znajduje się zabudowa wielorodzinna. Po stronie wschodniej terenu objętego inwestycją znajduje się budynek sali sportowej. Wzdłuż południowej granicy działek biegnie wewnętrzna droga osiedlowa szer. ok. 3 m, a tuż za nią zabudowa wielorodzinna. Wjazd na teren inwestycji odbywa się od strony północnej z ul. Mickiewicza wewnętrzną drogą osiedlową szer. ok. 6 m lub opisaną wcześniej drogą wewnętrzną szer. ok. 3 m łączącą się z ul. Krzywe Koło. 2.3. Roboty do wykonania. Należy wykonać boisko wielofunkcyjne o wym. płyty 22x44 m na działce nr 196/31. Boisko do wykonania usytuowano dłuższym bokiem wzdłuż północnej granicy działki. Układ boiska nawiązuje do granicy oraz istniejących elementów zagospodarowania działki jak np. ogrodzenie istniejące, istniejące boisko asfaltowe. Boisko usytuowano w istniejącej płycie asfaltowej bliżej wschodniej krawędzi. Istniejące boisko asfaltowe należy w całości rozebrać i zutylizować. Na terenie wokół projektowanego boiska zasiać trawę. Wzdłuż dłuższego boku boiska od strony południowej należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej szerokości 2,0 m na której znajdować się będą trybuny dla widzów na 48 krzesełek. Wokół boiska należy wykonać ogrodzenie 4 i 6 m. Wejścia na teren boiska znajdować się będą od strony północnej i południowej. Na działce nr 196/39 należy zdemontować ogrodzenie istniejące pomiędzy płytą boiska a parkingiem. 3. Zakres robót towarzyszących: - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - Uporządkowanie terenu po zakończonych robotach, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na postawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2. Deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobata techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 4.1. i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Szczegółowy zakres robót do wykonania znajduje się w projektach architektoniczno- budowlanym, wykonawczym, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz SIWZ, w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty w szczególności w niniejszym punkcie III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy, projekt architektoniczno- budowlany, wykonawczy, przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót na poszczególne branże stanowią załącznik nr 9 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl . 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. Materiały z demontażu istniejącego ogrodzenia oraz urządzeń sportowych Wykonawca przekaże na magazyn SM przy ul. Zielonej 9 w Lubartowie. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszczania rozwiązań poszczególnych technologii. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na Wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy ul. Cichej w Lubartowie znak sprawy NTI/R -30/2013 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach