Przetargi.pl
Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.: hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 5 turbin wiatrowych na terenie obiektów w Gminie Karlino tj.: hali widowiskowo-sportowej w Karlinie, świetlicy wiejskiej w Syrkowicach, świetlicy wiejskiej w Mierzynie, świetlicy w Zwartowie oraz Szkoły Podstawowej w Daszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na części. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: Część I: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej 20kW dla hali widowiskowo-sportowej przy ul. Kościuszki na działkach nr 142/7, 144/7 w Karlinie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*20 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczonego antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odpornego na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). Część II: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Mierzynie na działce nr 19/4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory oraz serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, - wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny, - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). Część III: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny o mocy 5kW na budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie na działce nr 51. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie konstrukcji wsporczej stalowej na dachu pod turbinę, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji i uruchomieniu turbiny), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, Część IV: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Syrkowicach na działce nr 20/9. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m- zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). Część V: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie turbiny wiatrowej o mocy 5kW dla budynku świetlicy wiejskiej w Zwartowie na działce nr 45 i 40. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż, uruchomienie, odbiory i serwis fabrycznie nowej turbiny wiatrowej o mocy 1*5 kW, - wykonanie fundamentu pod turbinę wiatrową, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb turbiny wiatrowej wraz z podłączeniem do sieci, wykonanie i podłączenie kompletnej instalacji odgromowej, - dokonanie rozruchu oraz przeprowadzenia testów ruchowych i końcowej kontroli zainstalowanej turbiny, - dostawy części zamiennych wraz z montażem, zapewnienie pełnej obsługi serwisowej na cały okres gwarancyjny, wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych oraz elementów uszkodzonych, - dostawa i montaż układu pomiarowego, dzięki któremu będzie możliwość ubiegania się o potwierdzenie wyprodukowanej energii celem uzyskania Certyfikatów pochodzenia (tzw. liczniki zielonej energii), zastosowany układ pomiarowy musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENERGA - OPERATOR SA oraz wykonanie zgodnie z załączonym projektem, po wykonaniu prac związanych z instalacją pomiaru Zielonej energii wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do ENERGA - OPERATOR SA Oddział w Koszalinie z wnioskiem o sprawdzenie zainstalowanego układu pomiarowego, - przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia dla przedstawiciela Zamawiającego z zakresu działania poszczególnych komponentów/systemów turbiny, na terenie budowy, po zakończeniu inwestycji (po uruchomieniu), - wykonanie tablicy informacyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, - wykonanie ogrodzenia panelowego 4m*5m - zabezpieczone antykorozyjnie (ocynkowane ogniowo), odporne na warunki atmosferyczne, zakotwiczone w fundamencie betonowym (szerokość fundamentu 300mm, wysokość min. 800mm), szerokość paneli 2500, wysokość paneli 2030, panel prosty o rozstawie drutów pionowe druty co 50mm, poziome co 200mm, pojedyncze druty pionowe 5 mm i podwójne druty poziome 6+6 mm, wielkość oczka: 5x20cm, długość słupków 2600mm, o wymiarach 60x40x2mm zamykane od góry daszkami z mrozoodpornego tworzywa sztucznego, furtka 1300mm w świetle przejścia, zamykana na kłódkę, wykonać zwieńczenie ogrodzenia siatką (daszek z siatki nad całym ogrodzonym terenem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot lub przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca powinien skalkulować w swojej ofercie ilości niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż.; 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część II: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Część III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Część IV: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Część V: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż na jedno zadanie, wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego oznaczenia zadań, których wadium dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach