Przetargi.pl
Wykonanie 5 pylonów bursztynowych zlokalizowanych na węzłach komunikacyjnych autostrady A1

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 80-958 Gdańsk, ul.Wały Jagiellońskie 2a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 732 70 40 , fax. 0-58 320 41 39
  • Data zamieszczenia: 2014-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
    ul.Wały Jagiellońskie 2a 2a
    80-958 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 732 70 40, fax. 0-58 320 41 39
    REGON: 19298203700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prot.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie 5 pylonów bursztynowych zlokalizowanych na węzłach komunikacyjnych autostrady A1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 pylonów bursztynowych zlokalizowanych na węzłach komunikacyjnych autostrady A1. 1) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany wg. załączonej Specyfikacji Technicznej oraz projektu budowlanego i wykonawczego zawartych w Załączniku nr 7 do SIWZ. 2) W ramach dokumentacji projektowej Zamawiający przekazuje Przedmiar robót budowlanych, będący elementem pomocniczym przy dokonywaniu obliczenia ceny oferty na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę wyliczenia ryczałtowej ceny oferty. 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania plafonu bursztynowego, który został uwzględniony w załącznikach (kod pozycji przedmiaru 1.10.5., nr specyfikacji technicznej B-07.00.00), a który zostanie przekazany wykonawcy do zamocowania na pylony w ramach dostawy inwestorskiej. 4) Sposób mocowania bursztynów określony jest w projekcie budowlanym i wykonawczym będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) właściwe i terminowe wykonanie prac, 2) zabezpieczenie terenu objętego robotami z zachowaniem najwyższej staranności i uwzględnieniem specyfiki przedmiotu zamówienia oraz jego przeznaczenia, 3) zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób i mienia przebywających na terenie robót, 4) przyjęcie pełnej odpowiedzialności za stosowane podczas wykonania przedmiotu zamówienia, metody organizacyjno - techniczne, 5) zabezpieczenie środowiska na terenie robót i terenach przyległych przed niekorzystnym wpływem wykonywanych robót, w szczególności dla ograniczenia szkód i uciążliwości wynikłych z hałasu, zanieczyszczeń i innych działań, 6) zabezpieczenie przed ryzykiem w zakresie szkód wynikających z prowadzonych robót, 7) zapewnienie kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót, 8) zagwarantowanie spełnienia wymagań bhp i ppoż. przy wykonywaniu robót, 9) zorganizowanie a następnie zlikwidowanie zaplecza budowy, 10) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem, 11) zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego, uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, 12) prowadzenie dziennika budowy dla realizowanych robót budowlanych, 13) dbanie o należyty stan i porządek na terenie robót i terenie przyległym do budowy, prowadzenie robót i dowozu materiałów na teren prac w sposób nie powodujący zabrudzenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych, 14) sukcesywne usuwanie z terenu budowy elementów zbędnych, usunięcie wszelkich uszkodzeń wynikłych w czasie prowadzenia robót, a nie występujących w momencie przekazania terenu objętego robotami oraz likwidację wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 15) uporządkowanie terenu objętego robotami oraz terenu przyległego, najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 16) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wg. Projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia, 17) poniesienie wszystkich kosztów związanych z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 18) zastosowanie wszystkich zaleceń i wymogów zawartych w projekcie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 19) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 20) informowanie w formie pisemnej inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz robót zanikających celem ich odbioru. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu Zamawiający dokona w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, 21) wykonanie innych prac i czynności wymienionych w umowie. 3. Materiały Wykonawcy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz dokumentacji budowlanej. Powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty. W przypadku zmiany rodzaju materiałów Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego, po uzyskaniu pozytywnej opinii inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta. 4. Okres gwarancji i rękojmi: na roboty budowlane Wykonawca udzieli gwarancji 36 miesięcy od daty odbioru końcowego; na urządzenia i materiały budowlane wbudowane przez Wykonawcę - zgodnie z gwarancją producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prot.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach