Przetargi.pl
Wybudowanie hali udojowej z poczekalnią i kompletnym wyposażeniem

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Radzików
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7253715 , fax. 22 7253715
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
    Radzików
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 22 7253715, fax. 22 7253715
    REGON: 00007948000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdhar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybudowanie hali udojowej z poczekalnią i kompletnym wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    § 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie hali udojowej z poczekalnią z kompletnym wyposażeniem dla potrzeb IHAR - PIB Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie. Opracowana i zatwierdzona dokumentacja projektowa to: Projekt architektoniczno - budowlany i Projekt instalacji elektrycznych posiadające kompletne zatwierdzenia - zezwolenia (pozwolenie na budowę) i dokumentacja projektowa jest do wglądu u Zamawiającego do dnia 11 czerwca 2012 r., w dni robocze: od godz. 7:00 do 15:00. Przyjazd należy uzgodnić telefonicznie: nr tel. 22 725 37 15 lub 603 632 027. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie hali udojowej z poczekalnią . Budynek ten składa się z hali poczekalni dla 60 sztuk krów , oraz hali udojowej typu Rybia ość, 2 razy 10 sztuk krów, wraz z pomieszczeniami technicznymi. Oba człony zespołu o zróżnicowanym gabarycie i konstrukcji powiązano w jeden ciąg technologiczny. Budynek zespołu dojarni zlokalizowano pomiędzy dwoma budynkami czynnych obór. 1.1. Hala poczekalni. Wymiary w rzucie 10.50 x 12.50 , układ 1- przestrzenny, przekrycie o konstrukcji z ram stalowych o rozpiętości 12.20 , dach dwuspadowy kryty płytami warstwowymi. Podłoga z płyt ażurowych ułożonych na belkach - całość z żelbetu - stanowiąca ruszt przykrywający zbiornik na gnojowicę o głębokości 100 cm. Ściany zewnętrzne hali z cegły cer. pełnej grubości 25 cm. Fundamenty : ławy pod ściankami fundamentowymi, stopy betonowe pod słupami ram stalowych. 1.2. Hala udojowa . Wymiary w rzucie 24.63 x 5.76 , ściany zewnętrzne z cegły cer. pełnej na ławach fundamentowych , stropodach pulpitowy, strop gęsto żebrowy Teriva. Hala udojowa posiada środkowy podłużny kanał dojarni oraz dwa ciągi stanowisk udojowych, każde dla 10 sztuk krów. Z halą udojową przewidziane są : pomieszczenie mycia instalacji udojowej , pomieszczenie techniczne pomp próżniowych , oraz pomieszczenie przeglądu krów i kontroli weterynaryjnej. 1.3. Dane techniczne - wykaz powierzchni i kubatura. a) powierzchnia użytkowa obiektu 236,70 m2 b) powierzchnia zabudowy 273,72 m2 c) kubatura budynku 1289,70 m3 1.4. Wykonawca wykona niezbędną nawierzchnię drogową dla komunikacji krów z istniejących czynnych obór. 1. 5. Zakres robót obejmuje wszystkie branże. 1. 6. Wykonawca wyposaży obiekt w kompletne urządzenia technologiczne dojarni (opis wyposażenia określa poniżej punkt 1.8. . 1. 7. Wykonawca jest obowiązany do systematycznych konsultacji w czasie realizacji przedmiotu zamówienia z firmą (przedstawicielem) - dostawcą wyposażenie technologicznego. 1.8 OPIS WYPOSAŻENIA hali udojowej z poczekalnią w IHAR - PIBZD Radzików 1. Opis wyposażenia hali udojowej z poczekalnią: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na wykonanie dojarni wielostanowiskowej typ Rybia ość 2 x 10 wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi. 1.2. Wymogi jakim muszą odpowiadać zainstalowane urządzenia: 1.2.1. Instalowana dojarnia - powinna zagwarantować łagodny dój z niskim podciśnieniem na poziomie 40 kPa oraz obejmować kompletne wyposażenie wg poniższej specyfikacji: - kompletna konstrukcja wygrodzeń dojarni typu Rybia ość 2 x 10 wykonana z rur ocynkowanych ogniowo o średnicy fi 2, krawędź kanału mocowana na kołki rozporowe - schody wejściowe i wyjściowe - instalacja podciśnieniowa o fi 90 mm wykonana z PCV do dojarni, rura podciśnieniowa w dojarni ocynkowana ogniowo o średnicy 2, - rurociąg mleczny (min. fi 70 mm) czyli transportu mleka wykonany ze stali kwasoodpornej, - rurociąg myjący wykonany z rury PCV - pompa podciśnieniowa olejowa o wydajności 2100 l.min wraz z silnikiem elektrycznym o mocy 5,5 kW - jednostka końcowa wykonana ze stali kwasoodpornej o pojemności 70 litrów głównego zbiornika mlecznego i 22 litrów zbiornika szklanego (bezpieczeństwa) wraz z pompa mleczną o mocy 1,1 kW, - instalacja mleczna ciśnieniowa o fi 40 mm wykonana ze stali nierdzewnej, - myjnia z automatycznym dozownikiem środków myjących i z wanną wykonaną ze stali nierdzewnej o pojemności 200 litrów, - składane stanowiska myjące aparatów udojowych wraz z automatycznym odpływem wody, - aparaty udojowe o pojemności kolektora 300 cm3., ramiona pozycjonujące aparat udojowy podczas doju 20 szt. - indywidualny pomiar ilości mleka (certyfikat ICAR) współpracujący z programem do zarządzania stadem, - funkcja oszczędności mleka, która zapobiega stratom mleka po ściągnięciu aparatu udojowego, - zestaw zbiorników do udoju kontrolnego 20 szt., - funkcja kontroli jakości mycia zbiorników pomiarowych - system automatycznego przełączenia instalacji udojowej z fazy mycia w fazę doju poprzez naciśnięcie przycisku start na jednym z paneli sterujących (z jednej strony dojarni), - funkcja automatycznego opuszczania aparatów udojowych do wysokości kolana dojarza po ściągnięciu aparatu udojowego w celu lepszego dojścia do krowy, - pulsatory sterowane elektronicznie ze stymulacją wymienia, nastawną czasowo i według okresu laktacji, - automatyczne ściąganie aparatów udojowych po zakończeniu doju (ściągacze wykonane ze stali nierdzewnej) 20 szt., - posadzka antypoślizgowa na stanowiskach udojowych, - automatyczna identyfikacja krów (dla 200 szt.) w hali udojowej (bramki identyfikujące szt. 2), - system zarządzania stadem do analizy danych w komputerze, z identyfikatorami dla 200 szt. z obrożami i dwustronnymi numerami, - analiza danych: krzywe spływu mleka (bimodalność) i przewodność elektryczna mleka - kalendarz rujowy, - zarządzanie lekami, - przesył danych o jakości mleka ZETO ( dane z udoju kontrolnego można przenieść automatycznie do programu zarządzania stadem), - moduł programowy do przenośnego mini komputera (Palmtopa),b automatyczna bramka selekcyjna dwukierunkowa (szt. 1) 2. Stacja serwisowa do 200 km od siedziby IHAR - PIBZD Radzików. 3. Do oferty - prosimy o załączenie folderu urządzeń oraz wykaz jego wyposażenia dodatkowego. 4. Miejsce dostawy wyposażenia: IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików 05-870 Błonie. 2. Ogólny opis stanu istniejącego: 1. Lokalizacja hali udojowej: miejscowość Radzików - Fermy Bydła, działka nr 5.3 o powierzchni ok. 2,5 ha, 2. Obsada: średnio 200 szt. krów dojnych (hodowla w cyklu zamkniętym) Informacje ogólne - wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia - hali udojowej: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6a i 6b do SIWZ) 2. Gwarancja 3 lata na roboty budowlane, instalacyjne i wyposażenie. 3. Szczegółowe wymagania minimalne Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym: 1. Opis cech obiektu dotyczących zastosowanych rozwiązań budowlano - konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych, 2. Wykonanie próby funkcjonalnej np.: spływu gnojowicy i szczelności osadników, działania instalacji itp. 3. Do oferty prosimy o załączenie folderu obiektu, jego wyposażenia podstawowego i dodatkowego oraz opisu - katalogu i instrukcji w języku polskim. 4. Sposób wykonania i przekazania obiektu: Wykonawca zobowiązany jest wybudowania obiektu zgodnie z postanowieniem zawartym w dokumentacji projektowej. Ewentualne rozbieżności w trakcie realizacji należy pisemnie uzgodnić z projektantem i Zamawiającym. Na okoliczność przekazania obiektu Zamawiającemu zostanie powołana Komisja i spisany protokół odbioru. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Komisji (załączyć do protokołu) rozliczenie z realizacji zadania inwestycyjnego. 5. Zapoznanie się Wykonawcy z terenem objętym modernizacją: Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się z terenem i istniejącą zabudową oraz urządzeniami obecnie działającymi. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z osobą wyznaczoną do kontaktów. Wizyty mogą się odbywać w dni robocze od godz. 7:00 do 15:00 od dnia ogłoszenia przetargu do dnia 11. 06. 2012 r. włącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 8. Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości - 8.000 zł (słownie: osiem tysiące złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone pieniądzu. 4. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z dopiskiem - wadium IHAR - PIBZD. PN 7.2011 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, wyjątkiem jest Wykonawca, którego oferta wygrała przetarg i zatrzymanie wadium stanowi zabezpieczenie należytego wykonania umowy, wówczas warunki zwrotu wadium określa umowa. 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a zastrzeżenia zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia zastrzeżeń i uwag. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je zgodnie z dokumentem wpłaty i zasadami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, bez pomniejszeń o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy lub jest zabezpieczeniem należytego wykonania umowy i zostanie zwrócone na warunkach określonych w umowie; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdhar.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach