Przetargi.pl
Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7695066 w. 11, 15 , fax. 32 7695073
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    ul. Sobieskiego 290a 290a
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 7695066 w. 11, 15, fax. 32 7695073
    REGON: 27625754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojkowice.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: Uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach. Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie infrastruktury rewitalizowanego Parku Miejskiego w Wojkowicach w oparciu o dokumentacje projektową stanowiąca załącznik do SIWZ. Teren budowy położony jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1550/3, 1550/21 będących własnością Gminy Wojkowice. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont sceny polegający na: - wyburzeniu istniejącego zadaszenia, - wykonaniu nowej płyty żelbetowej monolitycznej, - wykonaniu nawierzchni sceny z płytek gresowych, mrozoodpornych i antypoślizgowych, - remoncie schodów terenowych - sztuk 2, - osadzeniu 6 sztuk typowych masztów flagowych stanowiących tymczasowe zadaszenie namiotowe. 2) przebudowę złącza kablowego polegającą na: - demontażu istniejącego złącza, - zabudowaniu zestawu złączowo-pomiarowo-rozdzielczego, - zabudowaniu szafki oświetlenia ulicznego, - zabudowaniu rozdzielnicy z podlicznikiem i zabezpieczeniami oraz gniazda wtyczkowego do wykorzystaniu przy organizowaniu imprez na terenie amfiteatru, całość zestawu wykonawca będzie obowiązany umieścić we wnęce przy obrzeżu amfiteatru. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w aktach wykonawczych wydanych na podstawie art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa (budowlano-wykonawcza) - załącznik nr 7, - przedmiary robót - załącznik nr 8, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 9 września 2014 r. o godzinie 10:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w kasie Urzędu Miasta Wojkowice. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a rozdziału XVI SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 2.2. rozdziału XVI SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.8. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 2.9. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wojkowice.4bip.pl/index.php?idg=7&id=457&x=401&y=2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach