Przetargi.pl
Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Radlinie, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-314 Radlin, ul. Rymera 170
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4558294 , fax. 032 4558294
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Radlinie
    ul. Rymera 170 170
    44-314 Radlin, woj. śląskie
    tel. 032 4558294, fax. 032 4558294
    REGON: 00072934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Radlinie, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu utworzenie placu zabaw wraz z dostawą urządzeń placu. 2.W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: 1)Wykonanie robót ziemnych, odwodnienia i podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw o powierzchni ok. 500m2, 2)Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej - bezpieczna nawierzchnia z płyt piankowych lub gumowych lub płyt innej nawierzchni syntetycznej amortyzującej upadek dziecka z wysokości 0,65 - 2,0m, elastyczna, przepuszczalna, antypoślizgowa, zgodna z normą EN-PN 1177 - ok.290 m2 3)Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, zgodne z normą EN-PN 1176:2009, (przykłady podano w opisie technicznym projektu) : a)huśtawka pozioma na dwóch sprężynach: konstrukcja metalowa - belka przykręcona do stalowej, dwuczęściowej, łożyskowanej podstawy z dwoma sprężynami - całość lakierowana proszkowo do warunków zewnętrznych, stalowe sprężyny wykonane ze stali jakościowej, uchwyty metalowe, malowane proszkowo lub nierdzewne, elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi korkami, siedziska gumowe,amortyzatory gumowe pod siedziskami, b)huśtawka podwójna: konstrukcja metalowa lakierowana proszkowo do warunków zewnętrznych, wysokość do 2-2,30m, siedziska gumowe lub metalowe (takie same), łańcuchy zawiesi i elementy złączne ocynkowane, główki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi korkami, c)zestaw urządzeń sprawnościowych, o konstrukcji stalowej(malowana proszkowo do warunków zewnętrznych) lub drewnianej (impregnowana), o maksymalnej wysokości upadku 2,0m zawierający, minimum: dwie wieże (baszty), platformę kwadratową, dwie zjeżdżalnie, pomost tunelowy, pomost rurkowy, wejście spiralne, metalowe, wejście łukowe, metalowe, zabezpieczenia w różnych kolorach, podesty o dwóch różnych kształtach, okucia do osadzenia konstrukcji. d)urządzenie do wspinania -linarium w kształcie stożka lub innej bryły, tworzące sieć lin do wspinania: wysokość urządzenia do 3,0m, konstrukcja metalowa, malowana proszkowo do warunków zewnętrznych, liny o średnicy 16-18mm z rdzeniem stalowym, e)ścianka wspinaczkowa potrójna: konstrukcja metalowa lub drewniana, wypełnienia ze sklejki laminowanej, wysokość do 3,10m 4)Wykonanie ogrodzenia placu zabaw : a)ogrodzenie z paneli systemowych w kolorze zielonym, b)wysokość paneli 1,7-1,8m, c)pod ogrodzeniem cokolik z obrzeży betonowych, d)brama wjazdowa, dwuskrzydłowa, z furtką, e)furtki wejściowe na plac - 2 szt. 5)Urządzenie terenu zieleni, 6)Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw: a)tablica informacyjna o utworzeniu placu zabaw w ramach Radosnej Szkoły( z logo programu) i regulaminem korzystania z placu zabaw - 1 szt b)tablice informacyjne zawierające instrukcje korzystania z urządzeń dołączone do urządzeń c)ławeczki - 2 szt. dla min. 3 osób, nogi z betonu zbrojonego, siedziska z drewna liściastego, d)kosz na śmieci - 1 szt. pojemność od 65-100l, wykonany z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych, zabezpieczony przed bezpośrednim wnikaniem do wnętrza opadów atmosferycznych, zabezpieczony przed wyciąganiem przez osoby niepowołane. 3.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ, dokumentacja budowlano-wykonawcza -Projekt zagospodarowania szkolnego placu zabaw-oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do dokumentacji. 4.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1)wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2)zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego dojazdu i dojścia do szkoły 3)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4)doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5)sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 7)wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 8)załadunek, wywóz i utylizację nadmiaru gruntu - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach