Przetargi.pl
Usuwanie usterek ogólnobudowlanych oraz na instalacjach wod.-kan., c.o., gaz w budynkach mieszkalnych i użytkowych

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.mzn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie usterek ogólnobudowlanych oraz na instalacjach wod.-kan., c.o., gaz w budynkach mieszkalnych i użytkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonywaniu remontów, konserwacji oraz usuwaniu usterek ogólnobudowlanych oraz na instalacjach wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych w budynkach mieszkalnych gminnych oraz budynkach użytkowych gminnych, wynikających z przeglądów stanu technicznego budynków w zakresie: 1) Roboty dekarskie: -usuwanie usterek związanych z nieszczelnościami w pokryciach dachowych, obróbkach blacharskich, rynnach i rurach spustowych oraz wyłazach dachowych, - naprawa i uszczelnienie obróbek blacharskich i pokrycia daszków nad wejściami, -udrażnianie przykanalików kanalizacji deszczowej, - naprawa lub wymiana parapetów okien klatki schodowej, - usuwanie gniazd gołębi w rynnach i na parapetach klatki schodowej, - konserwacja pokrycia dachowego, - realizacja protokołów kominiarskich w zakresie napraw kominów i przewodów kominowych, - uszczelnienie lub wymiana wywiewek kanalizacyjnych w stropodachu i ponad dachem, - inne roboty dekarskie związane z eksploatacją budynku. 2) Roboty ogólnobudowlane: - drobne naprawy tynków wewnętrznych i zewnętrznych, - usuwanie skutków przecieków z dachu lub awarii instalacji c.o. lub wod.-kan. na ścianach, sufitach i posadzkach w pomieszczeniach wspólnych oraz mieszkaniach lokatorskich, - miejscowa naprawa lub wymiana opasek wokół budynku, -usuwanie napisów graffiti, - naprawa uszkodzonych elementów wejść do budynku, schodów, balustrad, krat okiennych itp., - miejscowe uzupełnianie lub wymiana posadzek w piwnicach lub korytarzach, - drobne naprawy balkonów lub gzymsów w przypadku zagrożenia dla zdrowia mieszkańców lub osób trzecich, - uzupełnianie ubytków tynku kominów ponad dachem oraz żelbetowych czap kominowych, - inne roboty budowlane związane z eksploatacją budynku. 3) Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne: - usuwanie przecieków na instalacji wodnej oraz kształtkach (uszczelnienie taśmą teflonową) i ponowne skręcenie, - wymiana kształtek i odcinków rurociągów (mufek, śrubunków, nypli, zaworów, złączek, rur) w technologii PP, ocynk., lub miedzianej, - udrożnienie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej (przykanaliki i piony), - usuwanie przecieków na złączach poprzez uszczelnienie, - wymiana kształtek i instalacji PCV (kolanko, trójnik, mufy, redukcje, rewizje, rurociągi itp.), 4) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania: - usuwanie przecieków na zaworach, śrubunkach, grzejnikach, rurach, odpowietrznikach, -wymiana zaworów, śrubunków, grzejników i innych elementów c.o.), 5) Roboty instalacyjne gazowe: - usuwanie przecieków na zaworach gazowych, kształtkach oraz złączach rur, - wymiana kształtek instalacji gazowej i odcinków rurociągów - śrubunków, mufek, nypli, kolan, zaworów, rur, - spawanie instalacji gazowych - rur (likwidacja przecieków), 6) Inne nieprzewidziane losowo przypadki. Wyżej wymienione roboty będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem oferowanej rbg i wskaźników cenotwórczych. Powyższe roboty będą wykonywane według potrzeb na każdorazowe polecenie Działu Eksploatacyjno-Technicznego. Termin realizacji polecenia w zależności od charakteru zdarzenia będzie każdorazowo określony w poleceniu wydanym przez Dział Eksploatacyjno-Techniczny. W formularzu oferty należy podać wskaźniki cenotwórcze: a) cena 1 rbg z narzutami (bez VAT) b) koszty pośrednie do sprzętu nie mogą przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów pośrednich określonego w Sekocenbudzie za czwarty kwartał 2010 r. wynoszący 66,6 % dla robót ogólno-budowlanych remontowych c) zysk do sprzętu nie może przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów zysku określonego w Sekocenbudzie za czwarty kwartał 2010 r. wynoszący 12,0 % dla robót ogólno-budowlanych remontowych Podane wskaźniki cenotwórcze są obowiązujące w całym okresie ważności oferty i pozostają stałe przez okres realizacji zamówienia i nie będą podlegać waloryzacji. Ceny materiałów będą obowiązywały jako średnie wraz z kosztami zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa Sekocenbud - informatory kwartalne i informatory miesięczne Błyskawica. W przypadku materiałów nie ujętych w informatorach cena zostanie ustalona w oparciu o fakturę zakupu powiększoną o średni wskaźnik kosztów zakupu z aktualnego miesięcznika Błyskawica. Do faktury Wykonawca załączy kopię faktury za zakup materiałów. Ceny sprzętu do robót będą obowiązywały zgodnie ze średnią ceną zamieszczoną w Sekocenbudzie za dany miesiąc rozliczeniowy. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia. Materiały winny posiadać odpowiedni atest, certyfikat, dopuszczenie do stosowania. Materiały i elementy użyte do remontu powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania. 2) Wykonawca jest zobowiązany do używania takich narzędzi i sprzętu, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość materiałów i wykonywanych robót oraz będą przyjazne dla środowiska, a także bezpieczne dla brygad roboczych wykonujących prace. Przy doborze narzędzi i sprzętu należy uwzględnić wymagania producenta stosowanych materiałów. 3) Transport materiałów do wykonania robót może być dowolny pod warunkiem, że nie zmieni właściwości, ani też nie uszkodzi transportowanych materiałów. 4) Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkód powstałych w trakcie wykonywania robót oraz zapewnia warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 5) Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje na siebie Wykonawca. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały i odpady. 7) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany rzetelnie zgodnie z wymogami technicznymi. 8) Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia wykonanych robót w celu ich odbioru. 9) Roboty remontowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, w sposób precyzyjny i estetyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach