Przetargi.pl
Usuwanie skutków powodzi z 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionego zadania: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Strażacka w Świeradowie-Zdroju (km 0+420 - 0+640) [powódź sierpień 2011 r.]

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków powodzi z 2011 roku poprzez realizację niżej wymienionego zadania: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Strażacka w Świeradowie-Zdroju (km 0+420 - 0+640) [powódź sierpień 2011 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni polegającą na wykonaniu nakładki na istniejącą nawierzchnię ze wzmocnieniem uszkodzonej nawierzchni kompozytem siatki i włókniny do zbrojenia nawierzchni bitumicznych. W miejscach wyraźnie wskazujących na brak nośności podbudowy należy rozebrać istniejącą konstrukcję i wykonać dodatkowo stabilizację podłoża oraz ułożyć nową podbudowę z kruszywa. Jezdnię ograniczyć krawężnikiem drogowym 15/30/100 cm bez ścięcia, zatopionym do projektowanego poziomu nawierzchni jezdni. Dodatkowo projekt przewiduje dobudowę pasa szerokości 2 m o nawierzchni z betonu asfaltowego służącego do składowania śniegu. Rozwiązanie takie umożliwia sprawniejsze odprowadzanie wody z roztopionego śniegu, co wyklucza rozsadzanie konstrukcji wskutek rozmarzania i zamarzania wody przesiąkającej pod konstrukcję. Ponadto pas w okresie letnim służyć może jako ciąg pieszy lub rowerowy. W zakresie odprowadzenia wód opadowych odbudowa polega na wykonaniu dodatkowych ścieków z kostki brukowej kamiennej wraz z wpustami kanalizacji deszczowej odprowadzającymi wodę do rowu, oczyszczeniu i ponownym uformowaniu rowów odwadniających oraz wymianie istniejących przepustów pod drogą. Tak wykonana odbudowa zapewni zabezpieczenie jezdni przed kolejnymi nawalnymi opadami deszczu. Parametry konstrukcyjne dotyczące nawierzchni i podłoża opisano w pkt. 1.6.4. Roboty zasadnicze polegają na: 1) wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm, 2) wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych, 3) ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem oraz ścieków z kostki kamiennej, 4) wykonaniu nowej konstrukcji na poszerzeniach jezdni, 5) ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, 6) ułożeniu kompozytu do wzmocnienia nawierzchni, 7) ułożeniu nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Dane dotyczące obmiaru robót: ETAP 2.1: 8) powierzchnia jezdni istniejąca: 1130 m2 9) powierzchnia jezdni - poszerzenia jezdni: 815 m2 10) powierzchnia projektowanego pasa do składowania śniegu: 450 m2 11) długość oporników 15/30/100 cm: 369 mb 12) długość obrzeży chodnikowych 8/30/100 cm: 220 mb 13) ściek z kostki granitowej: 280 mb 14) pobocza: 210 m2 15) rowy: 210 mb 16) ściany czołowe przepustu: 3 szt. 17) przepusty PEHD 400: 17 m 18) wpusty uliczne D400: 2 szt. 19) studnie rewizyjne 1200: 1 szt. 20) przykanaliki PEHD 200: 13 m Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej konfiguracji niwelety jezdni z dostosowaniem do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez zastosowaną warstwę wyrównawczą. Niweleta jezdni podnosi się średnio o 14 cm. Założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu ze spadkami o wartości 2% zgodnie z rysunkiem D1 - projekt zagospodarowania terenu. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejących rowów odwadniających. Ściany czołowe przepustów projektuje się jako elementy murowane z kamienia. Ściany posadowić należy poniżej dna rowu na ławie betonu C15/20 gr. 30 cm wylewanej na ławie żwirowej gr. 10 cm. Rury PEHD o średnicy wewnętrznej 600 mm układać należy na podsypce piaskowej gr. 10 cm układanej na ławie żwirowej gr. 15 cm. Do zakrycia rury jako obsybkę zastosować należy piasek drobny. Dalej do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni zastosować należy grunt niewysadzinowy. Dopuszcza się zastosowanie gruntu rodzimego pod warunkiem zaakceptowania przez Inspektora Nadzoru. Konstrukcję przepustów i ścian czołowych wykonać zgodnie z rys. D5. Studnia betonowa systemowa o średnicy 1200 mm oraz właz w obrębie drogi klasy D400 z wentylacją oraz wkładką tłumiącą - odlew żeliwny z wypełnieniem betonowym z zabezpieczeniem przed obrotem. Podstawowym wymogiem dla studzienek stosowanych w sieci kanalizacyjnej z rur tworzywowych jest ich szczelność, zarówno na eksfiltrację wody do gruntu jak i infiltrację wód gruntowych do wnętrza rurociągu. Do budowy studzienek kanalizacyjnych należy stosować beton hydrotechniczny wg BN-62/6738-07 wraz z domieszkami uszczelniającymi. W miejscach przejść rurami tworzywowymi przez ściany betonowe studzienek należy stosować przejścia szczelne z uszczelnieniem gumowym. Wpusty uliczne betonowe systemowe ?450 z koszem osadczym. Ruszty żeliwne klasy D400. Połączenie z kanałem za pomocą przykanalików ?200 PVC. PROJEKTOWANE PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE: NAWIERZCHNIA JEZDNI: 1. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 2. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm 3. kompozyt do wzmacniania nawierzchni asfaltowych 4. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości średnio 100 kg/m2 NAWIERZCHNIA NA POSZERZENIACH: 5. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 6. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8 cm 7. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie 8. warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm NAWIERZCHNIA NA PASIE DO SKŁADOWANIA ŚNIEGU: 9. warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 10. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm 11. podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 20 cm stabilizowanego mechanicznie 12. warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm POBOCZA: Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 mm warstwą grubości 15 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysięce 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach