Przetargi.pl
USUNIĘCIE USTEREK W HALI BASENOWEJ Z ZAPLECZEM W KOMPLEKSIE SPORTOWO - REKREACYJNYM W ŻYRARDOWIE PRZY UL. STEFANA JODŁOWSKIEGO 25/27

"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 854 16 46 wew. 100 , fax. 46 854 16 46 wew. 100
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.
    ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 25/27
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 854 16 46 wew. 100, fax. 46 854 16 46 wew. 100
    REGON: 14066036300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USUNIĘCIE USTEREK W HALI BASENOWEJ Z ZAPLECZEM W KOMPLEKSIE SPORTOWO - REKREACYJNYM W ŻYRARDOWIE PRZY UL. STEFANA JODŁOWSKIEGO 25/27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek w hali basenowej z zapleczem w kompleksie sportowo - rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27. Usunięcie usterek opisanych poniżej, zgodnie z dokumentacją rysunkową: 1.1 Naprawa istniejącego pokrycia dachu - pkt 1 wg dokumentacji rysunkowej. 1.2 Usunięcie skutków i przyczyn przenikania wilgoci na uskoku dachu-oknie między nieckami basenu oraz okap od strony północnej na całej długości osi R. - pkt 2 wg dokumentacji rysunkowej. 1.3 Likwidacja mostków termicznych okapów - pkt 3 i 4 wg dokumentacji rysunkowej. 1.4 Wymiana kanałów wentylacji wywiewnej w okapach - pkt 5 wg dokumentacji rysunkowej. 1.4.1 Roboty demontażowe. 1.4.2 Roboty instalacyjne. 1.5 Naprawa istniejącego pokrycia dachu wieży zjeżdżalni - pkt 6 wg dokumentacji rysunkowej. 1.6 Doszczelnienie fasad i docieplenie ściany - pkt 7 i 14 wg dokumentacji rysunkowej. 1.7 Likwidacja pęknięcia poziomego muru - pkt 8 wg dokumentacji rysunkowej. 1.8 Naprawa pęknięć-rys ścian w hali basenowej w klatkach schodowych, pomieszczeniach magazynowych, szatniach, korytarzach. 1.9 Naprawa pęknięć - rys w pomieszczeniach pod basenowych - korytarze, magazyny, wentylatorownia - pkt 10 wg dokumentacji rysunkowej. 1.10 Usunięcie przecieków pod fasadami w części nad trybunami - pkt 11 wg dokumentacji rysunkowej. 1.11 Konserwacja stężeń połaciowych. 1.12 Wymiana odchodzących płytek na obudowach kanałów wentylacyjnych w hali basenowej oraz pod oknami okrągłymi przy jacuzzi - pkt 16 wg dokumentacji rysunkowej. 1.13 Uzupełnienie fugi między płytkami w części mokrej-hala basenowa, natryski - pkt 17 wg dokumentacji rysunkowej. 1.14 Naprawa fugi na ścianie zjeżdżalni - pkt 20 wg dokumentacji rysunkowej. 1.15 Umocowanie parapetów zewnętrznych - pkt 22 wg dokumentacji rysunkowej. 1.16 Zdemontowanie obicia z płyt na dźwigarach z drewna klejonego oraz zabezpieczenie drewna - pkt 23 wg dokumentacji rysunkowej. 1.17Oczyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowych - pkt 26 wg dokumentacji rysunkowej. 1.18 Przełożenie opaski wokół budynku. 2. Z uwagi na charakter prac, prace mogą być prowadzone w trakcie funkcjonowania obiektu bądź mogą wymagać jego zamknięcia. Pływalnia czynna jest codziennie, w godz. od 7:00 do 22:00. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie prac w godzinach nocnych. Dopuszcza się zamknięcie obiektu na okres nie dłuższy niż 10 dni w terminie od 15 czerwca 2014r. do 15 września 2014r. Harmonogram prac oraz okresy wyłączenia z funkcjonowania obiektu należy ustalić z Zamawiającym. W przypadku konieczności wyłączenia obiektu z działania na okres dłuższy niż 10 dni, na skutek okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonawca złoży stosowny, pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem w powyższej sprawie celem uzyskania zgody Zamawiającego. 3. Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, przedmiot dodatkowy: kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 4. Przedmiot zamówienia, tj. usunięcie usterek w hali basenowej z zapleczem w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 należy wykonać zgodnie z dokumentacją rysunkową, którą stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Dokumentacja projektowa na podstawie której wybudowany został obiekt znajduje się do wglądu w siedzibie Spółki. 6. Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Jest to materiał pomocniczy do wyceny zamówienia. 7. Zamawiający ZALECA przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie przed złożeniem oferty, celem potwierdzenia zakresu przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna będzie możliwa po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 200,00 PLN 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13 Nr rachunku 35929700050457194620020001 z dopiskiem: wadium - usunięcie usterek. Znak postępowania ZP/04/2013. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z pozostałych form niepieniężnych, wadium należy załączyć do oferty w oryginale, a także jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach