Przetargi.pl
Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego elementów kompleksu budynków przędzalni lnu nr 22 - 25 w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Starosta Nowosolski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego elementów kompleksu budynków przędzalni lnu nr 22 - 25 w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest usunięcie stwierdzonego nieodpowiedniego stanu technicznego elementów kompleksu budynków przędzalni lnu nr 22 - 25 położonego na terenie byłej fabryki ODRA przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli. Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego nastąpi poprzez wykonanie zaleceń z ekspertyzy technicznej opracowanej przez biuro projektowe INWESTOR z Nowej Soli obejmujących m.in.: 1.1.roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu, 1.2. w części B i C obiektu: - w miejscach zniszczonych słupów żeliwnych wykonanie podparć stropów odcinkowych nowymi słupami wykonanymi z rury 168,3x12,5 mm z odpowiednio wyprofilowaną głowicą lub I HEB 220, -wykonanie uzupełnienia zawalonej części stropów nową konstrukcją monolityczną płytą żelbetową podpartą na dźwigarach nośnych z I 400 NP nawiązując do istniejących rozstawów; płytę żelbetową grub.12 cm z betonu B-20 zbroić górą i dołem prętami d=12mm w rozstawie co 15 cm, pręty rozdzielcze d=6mm w rozstawie co 20cm, -przemurowanie na nowo stropów odcinkowych w miejscach ich spękania, cegła kl.15 MPa na zaprawie cementowo- wapiennej 50MPa, zniszczone partie stropów rozebrać, 1.3. w klatce schodowej K1 i ścianach przyległych; -uzupełnienie braków w ścianach , nadprożach i filarach murowanych. 1.4. zamurowanie otworów drzwiowych prowadzących na klatkę schodową w celu wyłączenia jej z eksploatacji. 2.Opis przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, w skład którego wchodzi: a) przedmiar robót, b) ekspertyza techniczna, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) decyzja nr 348/2009 z dnia 29.07.2009r., decyzja nr 377/2009 z dnia 18.08.2009r. i decyzja nr 582/2009 z dnia 08.12.2009r. Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowej Soli. 3. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru technicznego. 4. Informacje dodatkowe: 4.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ekspertyzą techniczną, i decyzjami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Nowej Soli. 4.2.Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału, urządzenia, sprzętu, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego, posiadają one takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe. 4.3.Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót , przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia , tj: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w Rozdz. XIV niniejszej SIWZ. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryteriów spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę) - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę) b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. litera a., 1.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz.XIII ust.1 pkt2) litera a) - załącznik nr 4 do SIWZ oraz następujące dokumenty: -uprawnienia budowlane kierownika budowy, wskazanego w załączniku nr 4, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, -aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego kierownika budowy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 1.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.5. oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ) - dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a/ Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b/ w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d/wypełniając formularz ofertowy ( załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. e/ w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. f/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645): 3.1.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. XIV ust.1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2.Przedmiotowe dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; ważność dokumentów jak w ppkt 3.2. 4. Na kompletną ofertę składają się : a) załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji - formularz ofertowy , b) załącznik nr 2.1. do niniejszej specyfikacji - wypełniony wg przedmiaru kosztorys uproszczony, c) załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji - podpisany formularz istotnych postanowień umowy. d) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w Rozdz. XIV niniejszej specyfikacji. 5.Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach