Przetargi.pl
Usunięcie i utylizacja płyt azbestowo-cementowych z logii wielorodzinnych budynków mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej Chełm w Gdańsku

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Chełm" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-809 Gdańsk, ul. Worcella 44
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3024532 , fax. 058 3028534
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Chełm"
    ul. Worcella 44 44
    80-809 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3024532, fax. 058 3028534
    REGON: 00083318300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smchelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie i utylizacja płyt azbestowo-cementowych z logii wielorodzinnych budynków mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej Chełm w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż, usunięcie i utylizacja płyt azbestowo-cementowych z logii wielorodzinnych budynków mieszkalnych Spółdzielni Mieszkaniowej Chełm w Gdańsku. Wielkość lub zakres zamówienia: ilość budynków mieszkalnych - 42 szt, ilość
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 0 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawcy winni posiadać ważną decyzję Prezydenta Miasta Gdańska zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi (w tym azbestowymi). 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (demontaż i utylizacja elementów zawierających azbest) o łącznej wartości co najmniej 500.000 zł. Wykonawcy muszą dysponować osobami, które będą pracować przy usuwaniu płyt azbestowo-cementowych, kierować i nadzorować prace przy usuwaniu płyt azbestowo-cementowych posiadającymi aktualne przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania lub mieć możliwość udostępnienia takich osób przez inne podmioty. Wykonawcy muszą dysponować również osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub mieć możliwość udostępnienia takiej osoby przez inny podmiot. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie ostatniego roku obrotowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli roczny przychód netto w wysokości co najmniej 1.000.000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr I/2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; powyższy dokument musi być wystawiony, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr I/4 do SIWZ); w wykazie dla każdej realizacji należy podać: zakres robót (krótki opis), daty rozpoczęcia i zakończenia robót, miejsce wykonania robót, nazwę i adres inwestora, wartość robót; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (przeszkolenia) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr I/5 do SIWZ). 5)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (w przypadku, kiedy Wykonawca nie dysponuje taką osobą). 7)rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres. Jeżeli sprawozdanie finansowe podlegało badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, do rachunku zysków i strat należy dołączyć opinię biegłego rewidenta dotyczącą tej części sprawozdania finansowego. Wykonawca nie zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego zobowiązany jest dostarczyć inny dokument potwierdzający uzyskane przychody netto, np. PIT/B za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres. 8)decyzję stwierdzającą posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające jej przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 9)decyzję Prezydenta Miasta Gdańska zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi (w tym azbestowymi). 10)zaświadczenia o przeszkoleniu osób biorących udział w realizacji zamówienia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smchelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach