Przetargi.pl
Usługi wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów

Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-427 Łódź, ul. Kamińskiego 7/9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2055871 , fax. 042 2055873
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
    ul. Kamińskiego 7/9 7/9
    91-427 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2055871, fax. 042 2055873
    REGON: 10013470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów (szkło, plastik, makulatura): 1) Łódź, ul. Kamińskiego 7/9: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 8 razy w miesiącu, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 4 razy w miesiącu. 2) Łódź, ul. Narutowicza 58: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 8 razy w miesiącu, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 4 razy w miesiącu. 3) Łódź, ul. Sienkiewicza 3: - wywóz 4 pojemników (1,1 m?) opadów komunalnych 8 razy w miesiącu, - wywóz 2 pojemników (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 4 razy w miesiącu. 4) Łódź, al. Piłsudskiego 8: - wywóz 6 pojemników (0,7 m?) opadów komunalnych 8 razy w miesiącu, - wywóz 3 pojemników (0,7 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 4 razy w miesiącu. 5) Łódź, ul. Żeromskiego 74/76: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 4 razy w miesiącu, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 2 razy w miesiącu. 6) Łódź, ul. Solna 14: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 8 razy w miesiącu, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 2 razy w miesiącu. 7) Łódź, ul. Roosevelta 15: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 8 razy w miesiącu, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 4 razy w miesiącu. 8) Łódź, ul. Targowa 77: - wywóz 1 pojemnika (0,11 m?) opadów komunalnych 2 razy w miesiącu. 9) Łódź, ul. Snycerska 8: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 4 razy w miesiącu, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 2 razy w miesiącu. 10) Łódź, ul. Piotrkowska 243: - wywóz 1 pojemnika (0,11 m?) opadów komunalnych 2 razy w miesiącu. 11) Łódź, ul. Limanowskiego 200: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m?) opadów komunalnych 2 razy w miesiącu. 12) Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 4 razy w miesiącu. 13) Mierzyn 64a, gm. Rozprza: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m?) opadów komunalnych 1 raz w miesiącu. 14) Warta, ul. Sieradzka 7A (32/15): - wywóz 1 pojemnika (1,1 m?) opadów komunalnych 4 razy w miesiącu. 15) Rawa Mazowiecka, ul. Jeżowska 10: - wywóz 5 pojemników (0,1 m?) opadów komunalnych 1 raz w miesiącu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 3) Wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach