Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE POPRZEZ ODZYSK SKRATEK I PIASKU Z GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE

Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Lotnicza 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2533360 , fax. 024 2548100
  • Data zamieszczenia: 2016-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Sp. z o.o.
    ul. Lotnicza 1 1
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 2533360, fax. 024 2548100
    REGON: 61021134800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE POPRZEZ ODZYSK SKRATEK I PIASKU Z GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu piasku z piaskownika (kod odpadu 19 08 02) oraz skratek (kod odpadu 19 08 01) z oczyszczalni ścieków w Kutnie. Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytwarzanych w okresie 3 lat (trzech) trwania umowy: a/ piasek z piaskownika - około 450 Mg; b/ skratki - około 450 Mg. Wskazane ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie rocznych ilości powstających odpadów i przewidywanej ilości odpadów, przyjętymi dla celu skalkulowania ceny oferty. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów w czasie trwania umowy, Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Zgodnie z ustawa o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21) przez gospodarowanie odpadami - rozumie się zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów, łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, jak również późniejsze postępowanie z miejscami unieszkodliwiania odpadów oraz działania wykonywane w charakterze sprzedawcy odpadów lub pośrednika w obrocie odpadami. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: Dane techniczno-organizacyjne: 1. Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami z oczyszczalni ścieków stosownie do określonego przedmiotu zamówienia. 2. Odbiór i wywóz w/w odpadów będzie realizowany przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, w godz. od 0700 do 1700 w terminie do 3 dni, od daty otrzymania telefonicznej informacji od Zamawiającego. Każdorazowy odbiór odpadów będzie potwierdzony przez Wykonawcę na Karcie Przekazania Odpadów. 3. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu drogowego dostosowanymi do odbioru przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu odbioru odpadów, celem zapoznania się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów. 5. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów i jest obowiązany do postępowania z nimi w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska. 6. Wykonawca przedstawi opis sposobu zagospodarowania przedmiotu zamówienia stosownie do posiadanych zezwoleń. Sposób zagospodarowania przedmiotu zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Zamawiający zapewni Wykonawcy załadunek odpadu. 8. Zamawiający posiada wagę samochodową (stacjonarną). Ważenie każdorazowe transportu odpadu będzie odbywało się na wadze Zamawiającego (przy wjeździe i wyjeździe). 9. Podstawą do zapłaty za wykonanie usługi będą dokumenty potwierdzające zważenie odpadu za miesiąc, w którym usługa została wykonana. 10. Umowa zostanie zawarta na okres trzech lat od momentu jej podpisania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNOSZENIA WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.UMKUTNO.BIP.E-ZETO.EU
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach