Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
ul. Pabianicka 62 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
REGON: 00029540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nr sprawy 125/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu medycznego i wyposażenia do diagnostyki i leczenia białaczek ostrych u dorosłych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości poniżej 206 000 EURO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego i wyposażenia realizowany w ramach Narodowego programu zwalczania chorób nowotworowych zadanie Program doskonalenia diagnostyki i leczenia białaczek ostrych u dorosłych w Polsce z dostosowaniem zaleceń Unii Europejskiej i współpracy z European Leukemia Net 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Pakiet nr 1 - Wirówka typu Eppendorf z chłodzeniem - 1 szt. Pakiet nr 2 - Urządzenie do oczyszczania powietrza - 2 szt. Pakiet nr 3 - Zestaw komputerowy z drukarką - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429311002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - załącznik nr 3 oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w/w rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup 2 sztuk wirówek laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-05-19 - ZP/120/2013 - zakup wirówek dla CMDL oraz Zakładu Genetyki Instytutu CZMP
Dodano: 2013-10-09 - dostawa wirówki szybkoobrotowej z chłodzeniem
Dodano: 2013-01-04 - Zakup wirówki laboratoryjnej dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2012-10-05 - Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - ZP/100/2012/P
Dodano: 2012-09-07 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO, URZĄDZEŃ ORAZ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA POTRZEB ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
Dodano: 2012-08-28 - Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - ZP/100/2012
Dodano: 2012-08-21 - Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz komory laminarnej dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Dodano: 2011-11-10 - Dostawa wirówki laboratoryjnej - Przetarg II
Dodano: 2011-10-25 - Dostawa wirówki laboratoryjnej
Dodano: 2011-09-15