Przetargi.pl
usługi w zakresie ochrony ludzi i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie ochrony ludzi i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - ochrona osób i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej. - ochrona najbliższego otoczenia budynku Bratniak. - zabezpieczenie imprez (w tym imprez masowych - imprez artystycznych lub rozrywkowych z ilością osób nie mniejszą niż 300 osób zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych organizowanych w Akademickim Klubie PG Kwadratowa, tj. koncerty, występy teatrów, turnieje itp. - ochrona Akademickiego Klubu PG Kwadratowa w godzinach jego funkcjonowania. - konserwacja i naprawa zamontowanych w budynku elektronicznych systemów dozorowania (elektroniczne urządzenia, systemy alarmowe, systemy telewizji przemysłowej) z wyłączeniem systemu sygnalizacji i alarmu p.poż) realizowana zgodnie z obowiązującymi normami. - zapewnienie podczas realizacji zamówienia pełnego monitoringu do oddalonej stacji monitorowania alarmów będącej w dyspozycji wykonawcy poprawnie odbierającej i dekodującej sygnały w formacie Contact ID.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a.doświadczenie polegające na wykonaniu (wykonywaniu) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi stałej ochrony przez okres co najmniej 4 miesięcy tej samej dyskoteki o powierzchni sali tanecznej co najmniej 200 m2. b.doświadczenie polegające na wykonaniu (wykonywaniu) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług (trwających, każda z nich, co najmniej 12 miesięcy) polegających na fizycznej ochronie osób i mienia świadczone w budynkach użyteczności publicznej, monitorowaniu systemu sygnalizacji włamania i napadu alarmowych oraz interwencji patrolu zmotoryzowanego (poprzez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), o wartości co najmniej 120 000 zł brutto za każdą usługę. c.posiadanie stacji monitorowania lub dostępu do stacji monitorowania d.dysponowanie i przeznaczenie do realizacji zamówienia 15 osób, posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej oraz posiadających zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie wykonywania zadań dla członków służb porządkowych posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej w tym co najmniej 2 osoby posiadające licencje II stopnia oraz 2 osoby posiadające zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia na kierownika do spraw bezpieczeństwa imprez masowych. e.dysponowanie i przeznaczenie do realizacji zamówienia patroli interwencyjnych, których osoby posiadają kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach. f.posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności agencji ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości: 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki określone pkt 2) i 3) będą rozpatrywane łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych, w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2 SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony osób i mienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V SIWZ pkt 2 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 1)wykaz osób wyznaczonych po stronie Wykonawcy do realizacji zamówienia. Należy podać imię i nazwisko, osób zapewniających wykonanie zamówienia w ilości nie mniejszej niż 15 osób posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej oraz posiadających zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie wykonywania zadań dla członków służb porządkowych posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej w tym co najmniej 2 osoby posiadające licencje II stopnia oraz 2 osoby posiadające zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia na kierownika do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, wraz z podaniem rodzaju licencji (zał. nr 5 SIWZ). Wykaz osób musi być podpisany przez Wykonawcę, 2)wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług stałej ochrony przez okres co najmniej 4 miesięcy ochrony tej samej dyskoteki o powierzchni sali tanecznej co najmniej 200 m2 z podaniem dat wykonania i odbiorców (zał. nr 6.1 SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz usług musi być podpisany przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych danych przez kontakt osobisty (połączony z wizją lokalną w wykazanych lokalach), telefoniczny lub listowny z wykazanymi w załączniku nr 6.1 SIWZ podmiotami. 3)wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych co najmniej 3 usług (trwających, każda z nich, co najmniej 12 miesięcy) polegających na fizycznej ochronie osób i mienia świadczone w budynkach użyteczności publicznej, monitorowaniu systemu sygnalizacji włamania i napadu alarmowych oraz interwencji patrolu zmotoryzowanego (poprzez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), z podaniem ich wartości (co najmniej 120 000 zł brutto za każdą usługę), dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane (lub że są wykonywane) należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych danych przez kontakt osobisty (połączony z wizją lokalną w wykazanych lokalach), telefoniczny lub listowny z wykazanymi w załączniku nr 6.2 SIWZ podmiotami. 4)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu stacji monitorowania z podaniem nazwy i typu lub dostępie do stacji monitorowania z podaniem nazwy i typu ( z załączeniem kopii umowy z właścicielem stacji na obsługę obiektów chronionych przez wykonawcę zawartej w czasie nie krótszym niż termin wykonania zamówienia) zgodnie z załącznikiem nr 6.3 SIWZ 5)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -agencji ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości: 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty określone w rozdz. V SIZW pkt. A 1 i 2.1) każdy z uczestników oferty wspólnej składa oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach