Przetargi.pl
Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Zgierzu

Sąd Rejonowy w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sokołowska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7174097, 7190580 , fax. 42 2091150
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zgierzu
    ul. Sokołowska 6 6
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 7174097, 7190580, fax. 42 2091150
    REGON: 00032336400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgierz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania Sądu Rejonowego w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Usługi sprzątania budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości pomieszczeń w budynku sądu w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6 wraz z utrzymywaniem porządku wokół budynku: na parkingach, podjazdach, chodnikach oraz utrzymywanie terenów zielonych. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osobę niepełnosprawną w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - do realizacji przedmiotu zamówienia na cały okres obowiązywania umowy. W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający zatrudnienie w/w osoby/osób, jest on także zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia w/w osoby/osób przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie wskazanej przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie w/w osoby/osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba pracowników niepełnosprawnych zatrudnionych na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgierz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach