Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
- Data zamieszczenia: 2013-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 16e 16e
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
REGON: 77098312400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. Przedmiot zamówienia to usługi pn.: Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi ochroniarskie - CPV 79710000-4 Usługi dozorowania - CPV 98341140-8 Usługi sprzątania - CPV 90910000-9 Usługi sprzątania biur - CPV 90919200-4 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku usług sprzątania obiektów oraz usługi dozoru. 3.2 Zakres rzeczowy zamówienia : Utrzymanie czystości obejmuje: 1. sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Zarządu Dróg Powiatowych, w Słupsku, ul. Słoneczna l6e, powierzchnia 330,30 m kw. Przeciętna liczba zatrudnionych osób: 20. 2. sprzątanie pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, ul. Słupska 19A powierzchnia 110,37 m kw. Przeciętna liczba zatrudnionych osób: 10 Usługi sprzątania pomieszczeń obejmują codzienne utrzymanie czystości w w/w pomieszczeniach w godzinach po zakończonej pracy w obiekcie tj. po godzinie 15.00 oraz inne czynności opisane w SIWZ Wykonawca będzie dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca: mydło w płynie CASTOR, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu STANDARD, papier toaletowy w małych rolkach. Utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane środkami czystości Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca DOMESTOS, AJAX, CIF, CILIT, PRONTO. 3.Dozór obejmuje: 1. dozór fizyczny posesji przy ul. Słonecznej 16 e w Słupsku, działka o pow. 1,49 ha, ogrodzona i zabudowana obiektami: budynek administracyjny, garaże (7 szt.), budynek magazynowy z rampą, budynek magazynowy, wiata, parking. 2. zapewnienie, w razie konieczności, interwencji pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (patrol interwencyjny), w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu zgłoszenia. 3 Zamawiający oczekuje zapewnienia fizycznego dozoru na wyżej wymieniony obiekty w dni robocze, w czasie poza godzinami pracy Zamawiającego, w godzinach od 15.00 do godz. 7.30 dnia następnego oraz całodobowo w dniach wolnych od pracy i w dni świąteczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium . Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 4.700,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące siedemset 00/100). Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ustce Oddział w Słupsku - nr 18 9315 0004 0050 6791 2000 0040 z dopiskiem Wadium - świadczenie usług sprzątania i dozoru. Wiążąca jest data uznania rachunku zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowa, stała ochrona fizyczna mienia na terenie posesji ZDW w Gdańsku przy ul. Mostowej 11 A
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia Zamawiającego
Dodano: 2016-07-25 - CRZP/43/2016/AEZ/ Ochrona i dozór w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu nr 1 i posesji Akademii Morskiej w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87
Dodano: 2016-07-22 - usługa ochrony fizycznej osób i mienia budynku biurowego Urzędu Miasta Gdyni przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynku Bratniak Politechniki Gdańskiej wraz z ochroną Akademickiego Klubu Politechniki Gdańskiej Kwadratowa
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku
Dodano: 2016-07-06 - Postępowanie na świadczenie usługi konwojowania wartości pieniężnych z Oddziałów Celnych zlokalizowanych na terenie Gdańska, Gdyni, Pruszcza Gdańskiego, Chojnic, Kwidzyna, Słupska i Tczewa
Dodano: 2016-06-28 - Świadczenie usług zapewnienia bezpieczeństwa na imprezach organizowanych przez MOSiR w Gdańsku w 2016 roku
Dodano: 2016-06-09 - dozór dwóch obiektów stanowiących bazy Zamawiającego w formie ochrony fizycznej w roku 2016
Dodano: 2016-05-24