Przetargi.pl
Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 16e 16e
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
    REGON: 77098312400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia to usługi pn.: Usługi sprzątania oraz usługi dozoru na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi ochroniarskie - CPV 79710000-4 Usługi dozorowania - CPV 98341140-8 Usługi sprzątania - CPV 90910000-9 Usługi sprzątania biur - CPV 90919200-4 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku usług sprzątania obiektów oraz usługi dozoru. 3.2 Zakres rzeczowy zamówienia : Utrzymanie czystości obejmuje: 1. sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Zarządu Dróg Powiatowych, w Słupsku, ul. Słoneczna l6e, powierzchnia 330,30 m kw. Przeciętna liczba zatrudnionych osób: 20. 2. sprzątanie pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach, ul. Słupska 19A powierzchnia 110,37 m kw. Przeciętna liczba zatrudnionych osób: 10 Usługi sprzątania pomieszczeń obejmują codzienne utrzymanie czystości w w/w pomieszczeniach w godzinach po zakończonej pracy w obiekcie tj. po godzinie 15.00 oraz inne czynności opisane w SIWZ Wykonawca będzie dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca: mydło w płynie CASTOR, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu STANDARD, papier toaletowy w małych rolkach. Utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane środkami czystości Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca DOMESTOS, AJAX, CIF, CILIT, PRONTO. 3.Dozór obejmuje: 1. dozór fizyczny posesji przy ul. Słonecznej 16 e w Słupsku, działka o pow. 1,49 ha, ogrodzona i zabudowana obiektami: budynek administracyjny, garaże (7 szt.), budynek magazynowy z rampą, budynek magazynowy, wiata, parking. 2. zapewnienie, w razie konieczności, interwencji pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (patrol interwencyjny), w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu zgłoszenia. 3 Zamawiający oczekuje zapewnienia fizycznego dozoru na wyżej wymieniony obiekty w dni robocze, w czasie poza godzinami pracy Zamawiającego, w godzinach od 15.00 do godz. 7.30 dnia następnego oraz całodobowo w dniach wolnych od pracy i w dni świąteczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium . Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 4.700,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące siedemset 00/100). Wadium w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ustce Oddział w Słupsku - nr 18 9315 0004 0050 6791 2000 0040 z dopiskiem Wadium - świadczenie usług sprzątania i dozoru. Wiążąca jest data uznania rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach