Przetargi.pl
Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie w sezonie 2014/2015

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361125 , fax. 044 7543462
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
    ul. Rolna 5 5
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361125, fax. 044 7543462
    REGON: 59065359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.opoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie w sezonie 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie z podziałem na 9 części: Zadanie nr 1 wg formularza wyceny nr 1 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z piaskarką i pługiem minimum lekkim ( szerokość odkładnicy pługa min. 3 m , wysokość odkładnicy pługa min. 0,8m)(pług i piaskarka Wykonawcy) - szt. 1 Uwaga:1. Wykonawca załaduje piaskarki we własnym zakresie i uwzględni to w cenie ofertowej pracy sprzętu (materiał do posypywania Zamawiającego) 2. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 2 wg formularza wyceny nr 2 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim PO-64 i POL-2A (pług Zamawiającego) - szt. 2 Uwaga: 1. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa nośniki. Z pośród ofert ważnych zostaną wybrane 2 kolejne oferty najkorzystniejsze cenowo. 2. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 3 wg formularza wyceny nr 3 Praca nośnika samochodowego o ładowności min. 8 Mg i mocy silnika nie mniejszej niż 210 KM z pługiem średnim PJ-10 (pług Zamawiającego) - szt. 1 Uwaga: 1. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 4 wg formularza wyceny nr 4 Praca nośnika samochodowego o ładowności min. 8 Mg i mocy silnika nie mniejszej niż 210 KM z napędem na dwie lub więcej osi, z pługiem minimum średnim. (pług Wykonawcy) - szt. 1 Uwaga: 1. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 5 wg formularza wyceny nr 5 Praca nośnika samochodowego o mocy nie mniejszej niż 200 KM lub 150 KW z pługiem lekkim (szerokość odkładnicy pługa min. 3 m , wysokość odkładnicy min. 0,8m) (pług Wykonawcy) - szt. 1 Uwaga: 1. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 6 wg formularza wyceny nr 6 Praca sprzętu przy usuwaniu nabojów śnieżnych na terenie działania Obwodu Drogowego w Solcu (ładowarka Wykonawcy) - szt. 1 Uwaga: 1. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 7 wg formularza wyceny nr 7 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy równiarki (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1 Uwaga: 1. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 8 wg formularza wyceny nr 8 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy sprzętu ciężkiego tj spycharki o mocy nie mniejszej niż 70 KM (sprzęt Wykonawcy) - szt. 2 Uwaga: 1. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie spycharki. Z pośród ofert ważnych zostaną wybrane 2 kolejne oferty najkorzystniejsze cenowo. 2. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Zadanie nr 9 wg formularza wyceny nr 9 Praca przy odśnieżaniu i usuwaniu nabojów lodowych przy pomocy sprzętu ciężkiego tj spycharki o mocy nie mniejszej niż 90 KM (sprzęt Wykonawcy) - szt. 1 Uwaga: 1. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii sprzętu zaoferowanego. Kierowanie akcją odbywać się będzie z baz zimowego utrzymania w Opocznie i Solcu. Drogi administrowane przez ZDP w Opocznie obejmuje teren gmin Opoczno (w tym ulice w mieście, tj: ul. Moniuszki, Staromiejska i Mieszka I), Drzewica (w tym ulice w mieście), Poświętne, Sławno, Białaczów, Paradyż, Mniszków i, Żarnów. Wymaga się aby każdy nośnik i sprzęt miał zapewnioną obsługę osobową umożliwiającą pracę przez całą dobę. W przypadku awarii sprzętu (nie dającej się natychmiast usunąć) wymaga się podstawienie przez Wykonawcę niezwłocznie sprzętu zamiennego - max w ciągu 3 godz. od stwierdzenia awarii. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w każdym pojeździe zatrudnionym przy akcji odśnieżnej i gołoledziowej telefon komórkowy. Koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.opoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach