Przetargi.pl
Usługi ochrony osób i mienia w Barze Barbara - biurze Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 we Wrocławiu

Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
  • Data zamieszczenia: 2015-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
    ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
    50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
    REGON: 02190758300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony osób i mienia w Barze Barbara - biurze Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Barze Barbara - biurze Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 we Wrocławiu przy ul. Szewskiej 80 i 81/Świdnickiej 8b we Wrocławiu. Obiekt jest miejscem reprezentacyjnym Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016. Parter obiektu funkcjonuje jako przestrzeń wielofunkcyjna i pełni funkcję centrum informacyjnego Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 oraz jest miejscem realizacji wystaw, koncertów, warsztatów, konferencji, spotkań i innych wydarzeń. Na parterze mieści się również ogólnodostępna kawiarnia prowadzona przez podmiot zewnętrzny. Przestrzeń biurową w obiekcie zajmuje dyrekcja i zespół Biura Festiwalowego Impart 2016 ( pierwsze piętro ). Centrum informacyjne Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 i kawiarnia działają 7 dni w tygodniu od godz. 8.00 rano do późnych godzin wieczornych. Wydarzenia kulturalne odbywają się w różnych godzinach, o nie ustalonym harmonogramie i czasie ich trwania. Obiekt nie podlega obowiązkowej ochronie. Obiekt zajmuje 3 kondygnacje o łącznej powierzchni 1.202,56 m2 oraz posiada 3 bramy wejściowe: 2 ogólnodostępne od ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Świdnickiej oraz 1 służbowe od ul. Szewskiej. Lokal wyposażony jest w System Monitoringu Wizyjnego - wewnętrzny i zewnętrzny (system monitorujący Hikvision) oraz System Kontroli Dostępu. Centrale obsługi systemów usytuowane są w pomieszczeniu ochrony. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: a) usługi ochrony fizycznej osób i mienia w ramach jednego posterunku całodobowego, w systemie zmianowym nie dłuższym niż 12 godzin, w obsadzie jednoosobowej, przez wszystkie dni w tygodniu, b) dodatkowe usługi ochrony fizycznej osób i mienia w ramach realizowanych wydarzeń kulturalnych w prognozowanej ilości około 1120 godzin w okresie trwania umowy (jeden pracownik ochrony, około 80 godzin miesięcznie, 8 dni w miesiącu po maksymalnie 10 godz. ), o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem wykonania usługi. Usługi dodatkowej ochrony realizowane będą zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, a prognozowana liczba godzin w okresie trwania umowy może ulec zmniejszeniu, c) zapewnienie, w sytuacjach alarmowych, dojazdu patroli interwencyjnych do ochranianego obiektu Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 15 minut. Prognozowana ilość interwencji - 14 razy w czasie trwania umowy. 3. Pracownicy ochrony osób i mienia: a) Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące usługi ochrony fizycznej w obiekcie Zamawiającego były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, b) Wykonawca zatrudni w ramach posterunku całodobowego minimum czterech pracowników ochrony na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin ( pełen etat ), c) Wykonawca skieruje do realizacji usługi ochrony osoby w wieku przedemerytalnym, posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności zawodowe, posiadające zaświadczenie o niekaralności, o odpowiednich cechach psychofizycznych, kulturze osobistej i umiejętnościach komunikacyjnych, d) pracownicy ochrony winni być wyposażeni w imienny identyfikator przypięty w widocznym miejscu ze znakiem firmowym Wykonawcy oraz niezbędne środki łączności umożliwiające kontakt z Wykonawcą i wezwanie grupy interwencyjnej (np. telefon komórkowy) oraz ubrani: - w godzinach otwarcia obiektu - garnitur/kostium lub marynarka/żakiet, - w godzinach nocnych po zakończeniu działalności w obiekcie - obowiązujący u Wykonawcy ubiór służbowy. 4. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi: a) ochrona obiektu i mienia przed dewastacją, kradzieżą, napadem, pożarem i innymi zagrożeniami, b) monitorowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do obiektu sprzętów, urządzeń, przedmiotów oraz niedopuszczenie do wnoszenia materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, c) monitorowanie przepływu osób i podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektu oraz usuwanie z obiektu osób zakłócających porządek publiczny, d) ochrona w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia osób przebywających na terenie obiektu, e) przeprowadzanie regularnych obchodów obiektu w godzinach otwarcia wg grafiku zatwierdzonego przez Zamawiającego, f) prowadzenie kontroli ( w ramach obchodów po godzinach pracy Zamawiającego ) stanu zabezpieczenia budynku, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń, biur, sal, pomieszczeń gospodarczych, sanitariatów pod względem przeciwpożarowym, przeciwawaryjnym, przebywania osób niepowołanych, skuteczności zabezpieczenia okien i drzwi, g) codzienne obowiązkowe sprawdzenie kompletności stałych ekspozycji i czasowych wystaw po zamknięciu obiektu, h) zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu oraz neonów w zależności od pory roku, i) obsługa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu znajdujących się na terenie obiektu, nadzorowanie prawidłowego ich funkcjonowania i natychmiastowe powiadomienie osoby upoważnionej w przypadku stwierdzenia ich niesprawności, j) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń osobom uprawnionym oraz personelowi sprzątającemu za własnoręcznym i czytelnym ich wpisem do księgi wydawania kluczy, k) kontrola stanu ilościowego kluczy po zakończeniu pracy, l) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych oraz prawidłowe reagowanie w sytuacjach nagłych i w razie stwierdzenia awarii związanych z istniejącymi w obiekcie instalacjami, m) obserwowanie stanu bezpieczeństwa monitorowanych pomieszczeń i natychmiastowe powiadamianie osób upoważnionych i/lub służb w przypadku zauważenia nieprawidłowych sytuacji lub zagrożenia, n) podejmowanie wszelkich kroków zmierzających do zminimalizowania ewentualnych szkód, mogących powstać na skutek zdarzeń losowych, o) informowanie właściwych służb ( policja, straż pożarna i inne ), swoich przełożonych oraz osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego o sytuacjach kryzysowych i awaryjnych zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia oraz podejmowanie podstawowych działań zabezpieczających, p) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (dziennika służby, książki wydawania kluczy ), w tym w szczególności odnotowywanie wszelkich wydarzeń, stwierdzonych nieprawidłowości i awarii oraz odnotowywanie kontroli i nadzoru nad osobami wykonującymi usługi, q) stosowanie się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w formie pisemnej regulaminu pełnienia służby przez pracowników ochrony, sporządzonego na podstawie obowiązków i zakresu czynności określonych w SIWZ, który podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia działalności przez Wykonawcę. Opracowany regulamin winien zawierać co najmniej: zasady organizacji i wykonywania ochrony w obiekcie z uwzględnieniem rodzaju działalności prowadzonej przez Zamawiającego, instrukcję postępowania w przypadku stwierdzenia awarii lub zagrożenia, imienny grafik dyżurów pracowników ochrony. 6. Osoby pełniące służbę podlegają Wykonawcy. Wykonawca zapewni stały nadzór i kontrolę nad osobami realizującymi zadania ochrony fizycznej. Wykonawca zadeklaruje w ofercie ilość obowiązkowych inspekcji przedstawiciela Wykonawcy w obiekcie Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy. Każda inspekcja i kontrola winna być odnotowana w dokumentacji przebiegu służby. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem i jakością wykonywania zadań przez osoby wykonujące zadania ochrony fizycznej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany osoby wykonującej zadania ochrony fizycznej na pisemny wniosek Zamawiającego w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego: a) niedbałego wykonywania obowiązków - zmiana powinna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia wniosku, b) rażącego naruszenia obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów oraz powierzonych zadań - zmiana powinna nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż do 3 godzin od zgłoszenia w sposób zapewniający ciągłość służby. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi ( w tym także wynikającego z nienależytego nadzoru ), w tym w szczególności: kradzieży, włamania, czy dewastacji do pełnej wysokości szkody. 10. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy na kwotę minimum 500.000,00 zł. 11. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zarządzanie zamówieniem - nadzór bezpośredni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach