Przetargi.pl
Usługi ochrony mienia w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony mienia w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony mienia w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanym przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku, realizowane w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: 3.1 Wykonawca będzie wykonywał usługi ochrony mienia w budynku zlokalizowanym w Gdańsku, przy ul. Augustyńskiego 2, o pow. użytkowej 3.462,20m2 położonym na działce gruntu nr 237/7, wpisanym do księgi wieczystej nr GD1G/00138188/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 3.2 Ochrona fizyczna powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony 3.3 Usługa ochrony będzie świadczona całodobowo w systemie zmianowym po 12 godzin, przez dwóch pracowników ochrony, do których obowiązków będą należały następujące czynności: 1) obchód budynku wykonywany przynajmniej jeden raz dziennie - godzina obchodu będzie wpisywana w książce dyżurów, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu 2) przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju 3) przeciwdziałanie problemom handlu obnośnego 4) sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w budynku po godzinie 16.00 (zamknięte okna, drzwi) 5) wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom Urzędu Marszałkowskiego; w przypadku zaistnienia obowiązku stosowania wewnętrznej procedury dysponowania kluczami (dotyczącej ich przyjmowania i wydawania), pracownicy ochrony są zobowiązani do jej przestrzegania i stosowania 6) udzielanie informacji o lokalizacji poszczególnych departamentów 7) nie dopuszczanie do przebywania na terenie chronionego budynku osób nieupoważnionych po godzinie 16.00 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) znajomości numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna oraz Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji (DAZ) w Urzędzie Marszałkowskim, 2) Informowania Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach. 3) w przypadku kradzieży, ingerencji osób trzecich, bądź innych ważnych sytuacji mających wpływ na stan faktyczny obiektu, niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb publicznych np. Policji, Straży Pożarnej oraz przedstawiciela zamawiającego - Dyrektora Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji, lub osoby zastępującej. 5. Wykonawca będzie prowadził książkę dyżurów, do której pracownik ochrony Wykonawcy będzie wpisywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia objętej umową. 6. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi, Wykonawca będzie składał Zamawiającemu miesięczną książkę dyżurów, o której mowa w ust. 7, niniejszego paragrafu, prowadzoną w poprzednim miesiącu. 7. Wykonawca nie może zlecać części bądź całości zadania podwykonawcom bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 8. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony, dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej, w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający będzie na bieżąco przekazywać do dyspozycji pracowników ochrony aktualny wykaz departamentów wraz z aktualnymi numerami pomieszczeń i lokalizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze. zm.) b) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi ochrony mienia w co najmniej trzech obiektach o powierzchni i zakresie świadczonych usług zbliżonych do niniejszego przedmiotu zamówienia. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w punkcie Informacja o oświadczeniach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony osób i mienia, w zakresie wskazanym w punkcie Warunki udziału 1) lit.b) , z podaniem dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie - według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. 6) aktualny dokument stwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia. W przypadku upływu terminu ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu, na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie Informacja o oświadczeniach (...) ust. 1 ppkt 2, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. Dokument, o którym mowa w punkcie Informacja o oświadczeniach (...) ust. 4 ppkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.woj-pomorskie.pl/pl/bip/umwp w zakładce: zamówienia publiczne i ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach