Przetargi.pl
usługa w zakresie transportu drogowego

Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina ogłasza przetarg

  • Adres: 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 664 79 18 , fax. 0-42 664 79 70
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
    ul. Narutowicza 20/22 20/22
    90-135 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 664 79 18, fax. 0-42 664 79 70
    REGON: 00027922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa w zakresie transportu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego świadczona od dnia podpisani umowy do 30.09.2011r. Zadanie 1 Przewóz osobowy samochodem do 9 osób Liczba planowanych transportów - około 100 Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź Samochody maksymalnie 3-letnie Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż Internet Rozkładane fotele Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty Brak krat leasingowych w samochodach Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. Gwarancja tej samej ceny bez względu na godziny jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów - 8 000 Zadanie 2 Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą Liczba planowanych transportów - 15 Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie Autokary o ilości miejsc: 26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb Autokary wyposażone w: -Klimatyzację -DVD -nagłośnienie -fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki -toaletę -minibarek -lodówkę -Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500 Zadanie 3 Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego Liczba transportów - 10 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - ogrzewanie przestrzeni ładunkowej - rampę, lub pomost załadowczy Kierowcy posiadający: - znajomość instrumentarium orkiestrowego - znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych oraz ich rozładunku i załadunku - wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry - znajomość specyfiki pracy z orkiestrą - zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 30 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500 Zadanie 4 Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa Liczba transportów - 20 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - rampę, lub pomost załadowczy Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 10 dni przed planowanym wyjazdem. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. Planowana ilość kilometrów - 300
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: a/ dla zad. 1 400 zł b/ dla zad. 2 1 000 zł. c/ dla zad. 3 500 zł d/ dla zd. 4 - Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a/ pieniądzu na rachunek bankowy 76 1240 3028 1111 0000 2823 5084 b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach