Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a oraz ul. Długiej 49 (zwanego dalej Starostwem). 2. Usługa będzie świadczona w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r. 3. Zamawiający informuje, że Starostwo Powiatowe w Zgierzu pracuje w następujących godzinach: 1) od 8:00 do 16:00 pn., śr-czw., 2) od 8:00 do 17:00 wt. 3) od 8:00 do 15 pt. 4. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia zał. nr 8 do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) usługa utrzymania czystości będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy: a) od 14:00 w pomieszczeniach o tzw. ograniczonym dostępie w obecności użytkownika pomieszczenia, ilość pomieszczeń w każdym budynku wskazana jest w tabeli nr 1 i nr 2 A, B(wytłuszczone), b) pozostałe pomieszczenia poza godzinami pracy Starostwa wskazanymi w ust 3 do godziny 22:00 (włącznie), według tabeli nr 1 i nr 2 A, B, c) od 8:00 do 16:00 utrzymywanie czystości w ciągach komunikacyjnych, w pomieszczeniach ogólnodostępnych i pomieszczeniach WC, przez jedną osobę w każdej siedzibie Zamawiającego. 2) siedziba przy ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz - powierzchnia (2392,20 m2) rozlokowana jest na sześciu kondygnacjach, w piwnicy znajdują się archiwum zakładowe oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze. Charakterystykę powierzchni zawiera poniższa tabela nr 1: Nazwa Pow. łączna (m2) Ilość Opis Uwagi Pomieszczenia biurowe 1320,28 67 Wykładzina PCV, wykładzina dywanowa (ok. 34,50 m2) W tym 7 pomieszczeń sprzątanych w czasie pracy (ok.125 m2) Ciągi komunikacyjne 448,83 Terakota - Pomieszczenia socjalne, kuchenka - I p. 34,98 3 Wykładzina PCV (3 zlewy) Toalety 56,91 11 Terakota (15 sedesów, 13 umywalek, 5 pisuarów, 1 kabina natryskowa, 1 zlew) Sala konferencyjna 182,39 1 Parkiet - Archiwum, składnica akt 200,28 7 Terakota, wykładzina PCV Sprzątane w czasie pracy Pomieszczenia techniczne i gospodarcze 140,97 Terakota Sprzątane w czasie pracy Serwerownia 7,56 1 Wykładzina PCV Sprzątana w czasie pracy Okna (futryny + szyby + parapety) 551,97 128 PCV (częściowo nieotwieralne) Czyszczone dwustronnie 1 raz w ciągu trwania umowy 3) siedziba przy ul. Długa 49, 95-100 Zgierz - powierzchnia rozlokowana jest w trzech budynkach: budynku A - 4 kondygnacje, budynku B - 5 kondygnacji oraz budynku C - 3 kondygnacje (aktualnie nieużytkowany). Charakterystykę powierzchni zawierają poniższe tabele A, B: Budynek A - 1105,97 m2 Nazwa Pow. łączna (m2) Ilość Opis Uwagi Pomieszczenia biurowe 755,12 31 Wykładzina PCV, wykładzina dywanowa- ok. 80 m2 Ciągi komunikacyjne 243,42 Terakota, wykładzina PCV - Pomieszczenia socjalne 7,38 1 Wykładzina PCV (1 zlew) Toalety 45,70 8 Terakota (11 sedesów, 9 umywalek, 4 pisuary) Składnica akt 46,80 1 Wykładzina dywanowa Sprzątane w czasie pracy Serwerownia 7,55 1 Wykładzina PCV Sprzątana w czasie pracy Okna (futryny + szyby + parapety) 161,22 57 PCV Czyszczone dwustronnie 1 raz w ciągu trwania umowy Budynek B - 579,47 m2 Nazwa Pow. łączna (m2) Ilość Opis Uwagi Pomieszczenia biurowe 161,32 7 Wykładzina PCV Ciągi komunikacyjne 111,90 Terakota, wykładzina PCV - Pomieszczenia socjalne 8,58 1 Wykładzina PCV - Toalety + pom. gosp. 20,50 3 Terakota (3 sedesy, 3 umywalki, 2 zlewy) Składnica akt 253,07 5 Terakota, wykładzina PCV i dywanowa (37 m2) Sprzątane w czasie pracy Powielarnia 24,10 1 Wykładzina PCV Sprzątana w czasie pracy Okna (futryny + szyby + parapety) 81,40 39 PCV Czyszczone dwustronnie 1 raz w ciągu trwania umowy 4) Zamawiający wymaga, aby usługa utrzymania czystości była wykonywana przez min. 6 osób (po 3 w każdej lokalizacji), przy zastosowaniu profesjonalnych skutecznych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; 5) nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed dniem wszczęcia realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty: a) wykaz osób przewidzianych do wykonywania przedmiotu umowy, wraz z ich zobowiązaniem się do zachowania poufności danych osobowych, do których mogą mieć dostęp w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w/w zobowiązanie należy złożyć po przeprowadzonym szkoleniu, szkolenie przeprowadzi wyznaczona i upoważniona przez Zamawiającego osoba; b) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie osoby, które zostaną zatrudnione przy wykonywaniu usługi będą posiadały przeszkolenie BHP i p. poż.; 6) Wykonawca zapewni wszelkie narzędzia, urządzenia i materiały eksploatacyjne oraz środki niezbędne dla prawidłowego wykonywania usługi. Materiały i środki czystości wykorzystywane podczas realizacji umowy muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; 7) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania środków czyszczących i dezynfekujących (do podłóg, posadzek, wykładzin, glazury, luster, szyb, ekranów monitorów, mebli, plastików, armatury sanitarnej, mebli tapicerowanych, odkamieniania czajników, itp.) oraz higieny (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki na śmieci), środków zapachowych, a także zawieszek do WC, płynu do mycia naczyń, gąbek do mycia naczyń itp., a koszt tych produktów i ich dostawy będzie ponosił Wykonawca; 8) w trakcie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić na terenie objętym realizacją przedmiotu umowy należny ład, porządek, przestrzegać przepisy BHP, p. poż. i przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz będzie ponosić odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; 9) Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia, w tym szczególnie za nieprzestrzeganie przepisów BHP, p. poż., przepisów porządkowych podczas wykonywania przedmiotu umowy oraz za naruszenia w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; 10) po zakończeniu godzin pracy Starostwa Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od pracowników Zamawiającego kluczy do pomieszczeń biurowych; 11) Wykonawca zobowiązany będzie do zamykania okien, drzwi w sprzątanych pomieszczeniach, wyłączania urządzeń elektrycznych, światła oraz zakręcania kranów oraz do zamykania budynków i bram prowadzących na teren Starostwa w obydwu jego lokalizacjach; 12) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, o usterkach jakie wystąpiły lub zostały wykryte przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy; 13) Zamawiający informuje, że umowa na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania; 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obydwu lokalizacjach Urzędu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach