Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 042 6778931
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778900, 6778938, fax. 042 6778931
    REGON: 00032316300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: -kompleksowa usługa utrzymania czystości w dwóch obiektach: w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy pl. Dąbrowskiego 5 (z wejściem od pl. Dąbrowskiego) oraz w budynku Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego (RODK) w Łodzi przy ul. Tokarskiej 7; -usługa mycia okien w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi, przy ul. Wydawniczej 10. Zakres kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach zlokalizowanych przy pl. Dąbrowskiego 5 i ul. Tokarskiej 7 obejmuje: a) sprzątanie codzienne oraz sprzątanie w miarę potrzeb, włącznie z konserwacją i nabłyszczaniem podłóg: pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 8.789,87 m2 - przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu Wykonawcy, b) mycie okien i drzwi oszklonych, ok. 6543,14 m2 c) zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Posiadane przez Zamawiającego pojemniki typu Merida przeznaczone są na papier toaletowy gofrowany, w rolkach o średnicy 19 cm (dł. 160 m) oraz ręczniki papierowe pojedyncze, składane, seledynowe, o wymiarach 23 x 24.5 cm. Szczegółowy zakres usługi (wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności) oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone zostały w Zakresie usługi stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia wyłącznie w zakresie mycia okien wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, tzn. okien w sali rozpraw nr 1 oraz świetlików, oszklonej kopuły i zewnętrznych powierzchni okien na III piętrze budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 (wymagających mycia z zewnątrz budynku). Pozostałe usługi, o których mowa w Zakresie usługi stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach