Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.

Sąd Apelacyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Pl. Dąbrowskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778840 , fax. 042 6778895
  • Data zamieszczenia: 2010-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi
    Pl. Dąbrowskiego 5 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778840, fax. 042 6778895
    REGON: 00431357500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 64. Zakres usługi obejmuje: a) sprzątanie codzienne pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 9.929,20 m2 - przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu Wykonawcy, b) czynności wykonywane okresowo - w miarę potrzeb, włącznie z konserwacją i nabłyszczaniem podłóg oraz myciem okien 2 razy w roku, w okresach określonych w punkcie II (Zakresu usługi) stanowiącym załącznik Nr 1 do wzoru umowy. c) zaopatrzenie toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy. Szczegółowy zakres usługi (wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności) oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone zostały w (Zakresie usługi) stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach