Przetargi.pl
Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5560129 , fax. 22 8270843
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5560129, fax. 22 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości. I. GŁÓWNE PRACE W RAMACH ZAMÓWIENIA: - stałe utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych, holu głównego, wszystkich ciągów pieszych i piwnic w budynku przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie o ogólnej powierzchni 8373 m2, - stałe utrzymanie w czystości terenu wokół budynku ograniczonego krawężnikami pl. Powstańców Warszawy oraz ulic: Moniuszki, Boduena i Sienkiewicza o powierzchni 3490 m2 (bez parkingu znajdującego się wzdłuż budynku UOKiK z wjazdem od strony ul. Sienkiewicza, ograniczonego ulicami Sienkiewicza i Moniuszki). Szczegółowy zakres prac określa harmonogram prac porządkowych w pkt. VII Załacznika Nr 1 do SIWZ. II. DODATKOWE PRACE W RAMACH ZAMÓWIENIA: 1. dwa razy w trakcie trwania umowy mycie okien, przepierzeń szklanych wewnątrz budynku, drzwi szklanych, szklanego daszku nad wejściem do Centrum Szkoleniowo - Konferencyjnego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Całkowita powierzchnia, uwzględniająca dwustronne i czterostronne mycie wynosi 5205 m2 w tym: a. 4963 m2 - (budynek UOKiK przy pl. Powstańców Warszawy 1 ), w tym: 111 m2 okien do mycia z wykorzystaniem sprzętu oraz metod alpinistycznych (24 okna) oraz 114 m2 okien pokrytych specjalistyczną folią (6 okien), Realizacja usługi mycia obejmuje obustronne mycie i doczyszczanie powierzchni szklanych wraz z: framugami, ościeżnicami, przyległymi parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. b. 242 m2 - (pomieszczenia Laboratorium Kontrolno - Analitycznego UOKiK w budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie) mycie i doczyszczanie: czterostronne okien drewnianych i rozkręcanych wraz z ościeżnicami, przyległymi parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz kratami zewnętrznymi oraz mycie i doczyszczanie dwustronne przepierzeń szklanych i drzwi wraz z framugami (14 okien, 3 drzwi, 4 przepierzeń szklanych), c. dodatkowe jednostronne mycie okien pokrytych specjalistyczną folią o powierzchni 114 m2 nie więcej niż 2-razy, oraz dwustronne mycie pojedynczych okien - o powierzchni maksymalnie 200 m2, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Mycie okien pokrytych specjalistyczną folią będzie odbywać się według zaleceń Zamawiającego. 2. pranie i prasowanie ścierek wykorzystywanych do wycierania naczyń - nie częściej niż raz na dwa tygodnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu oraz skalkulowania ceny oferty. Termin wizji ustala się na dzień 11 września 2014 r. godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w holu Budynku UOKiK przy pl. Powstańców 1 (wejście od strony gości Urzędu). Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 11 września 2014 r. do godz. 10:00 przesłać faksem na nr (22) 826 20 30 wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach