Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych oraz dostawę wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego na terenie ośrodka dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej Dębaku

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych oraz dostawę wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego na terenie ośrodka dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej Dębaku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji projektowej, w tym wykonanie okablowania, montaż urządzeń i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego na terenie należącego do Urzędu do Spraw Cudzoziemców ośrodka dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w RP, zlokalizowanego w Podkowie Leśnej - Dębaku. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1. dla zadania częściowego nr 1 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w bloku B Starego Hotelu, wymiana drzwi wejściowych do budynku Portierni oraz do bloku D Starego Hotelu (stołówka), wymiana okien recepcyjnych w budynku Portierni oraz bloku A Starego Hotelu (administracja) zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. dla zadania częściowego nr 2 Dostawę wraz z montażem i uruchomieniem systemu monitoringu wizyjnego w budynku Portierni, budynku Starego Hotelu oraz budynku Nowego Hotelu, w tym: a) dostawę materiałów instalacyjnych i urządzeń niezbędnych do wykonania systemu monitoringu wizyjnego CCTV; b) wykonanie okablowania, montaż urządzeń i uruchomienie systemu CCTV zgodnie z obowiązującymi normatywami, przepisami prawa oraz dokumentacją, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; c) przeszkolenie użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu CCTV (przeprowadzenie w wymiarze min. trzech godzin 3 szkoleń dla pracowników firmy ochroniarskiej i wytypowanych pracowników Zamawiającego - łącznie dla nie więcej niż 20 osób pracujących w systemie 3 - zmianowym w zakresie obsługi urządzeń i systemów stanowiących przedmiot umowy) i wydania pisemnego potwierdzenia o odbytym szkoleniu przez tych pracowników nie później niż do dnia podpisania, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru końcowego. 3. dla zadania częściowego nr 3 Demontaż starego oraz wykonanie nowego systemu sygnalizacji pożaru SSP w budynku Starego Hotelu (we wszystkich 4 blokach A, B, C i D), w budynku Nowego Hotelu oraz budynku Portierni. Świadczenie usługi serwisu wraz z konserwacją, w tym: a) dostawę materiałów instalacyjnych i urządzeń niezbędnych do wykonania SSP; b) wykonanie okablowania, montaż urządzeń i uruchomienie systemu SSP zgodnie z obowiązującymi normatywami, przepisami prawa oraz dokumentacją, która stanowi załącznik nr 3, 3a i 4 do SIWZ; c) przeszkolenie użytkowników w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji SSP; d) świadczenie usługi serwisu wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji, tj. w okresie 3 lat. 3.4 W ramach realizacji zamówienia w przypadku zadania częściowego nr 1 Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: 1) opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie odpowiadającym dokumentacji technicznej (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072); 2) sporządzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie odpowiadającym dokumentacji technicznej; 3) uzyskania pisemnego uzgodnienia odnośnie wszystkich projektowanych rozwiązań, stosowanych materiałów oraz elementów wbudowywanych od wszystkich stron zaangażowanych w realizację robót budowlanych zgodnie z postawionymi wymaganiami i przepisami prawa, w tym Zamawiającego/Inspektora Nadzoru, rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i rzeczoznawcę ds. Sanitarno - Higienicznych; 4) wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) opracowania dokumentacji powykonawczej (w tym szczegółowego projektu powykonawczego) w zależności od stopnia zmian powykonawczych w stosunku do pierwotnie opracowanej dokumentacji. Dopuszcza się naniesienie powykonawczych zmian w projekcie po wcześniejszym uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru; 6) pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych. Wykonawca zadania częściowego nr 1 sporządzi: 1) dokumentację techniczną uproszczoną, w zakresie pozwalającym na uzgodnienie wszystkich przyjętych rozwiązań technicznych i materiałowych zgodnie z pkt 3.4 ppkt 3) oraz przedstawiającą pełen zakres danych niezbędnych do opracowania dokumentacji powykonawczej oraz umożliwiającą przeprowadzenie okresowych prac konserwacyjnych. W szczególności dla prac remontowych w budynku Hotelu Starego Wykonawca opracuje dokumentację projektową obejmującą w szczególności: a) projekt instalacji elektrycznej i teletechnicznej; b) projekt instalacji hydrantowej; c) projekt budowlany; 2) przedmiary, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 1 egzemplarzu w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD lub DVD; 3) dokumentację powykonawczą (projekt powykonawczy) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF. Zamawiający dopuszcza naniesienie danych powykonawczych na pierwotny projekt budowlany, jeżeli dokumentacja zachowa czytelność. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określa: 1. dla zadania częściowego nr 1: Program Funkcjonalno - Użytkowy dla inwestycji pn. remont budynku hotelowego w ośrodku dla cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz Ekspertyza ochrony p.poż. budynku mieszkalnego Stary Hotel, Warszawa 2013r., stanowiąca załącznik nr 16 do SIWZ; 2. dla zadania częściowego nr 2: Opis przedmiotu zamówienia dla systemu monitoringu wizyjnego stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. dla zadania częściowego nr 3: Projekt wykonawczy, System Sygnalizacji Pożaru, Ośrodek dla cudzoziemców w Dębaku, Budynek Stary Hotel, Budynek Nowy Hotel stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; Przedmiar robót dla Systemu Sygnalizacji Pożaru, który stanowi załącznik nr 3a do SIWZ (załączony przedmiar robót stanowi integralną część niniejszej SIWZ, lecz ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe jest jedynie materiałem pomocniczym i nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty); Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Systemu Sygnalizacji Pożaru, stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ, Ekspertyza ochrony p.poż. budynku mieszkalnego Nowy Hotel, Warszawa 2013r., stanowiąca załącznik nr 17 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1): 6 600 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych); Dla zadania częściowego nr 2): 3 100 PLN (słownie: trzy tysiące sto złotych); Dla zadania częściowego nr 3): 3 700 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem: Roboty budowlane Podkowa Leśna - Dębak- zadanie częściowe nr - wadium; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego ul. Koszykowa 16 w Warszawie (kancelaria ogólna, parter) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3, muszą być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach