Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2011-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Łodzi.Miejscem realizacji usług przedmiotu zamówienia będą wymienione placówki mieszczące się w Łodzi tj.:1) Budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149; 2) Budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 147; 3) Budynek I Wydziału, ul. Tybury 16; 4) Budynek II Wydziału, ul. Grota Roweckiego 30; 5) Budynek III Wydziału, ul. Będzińska 5; 6) Punkty Pracy Socjalnej: a) ul. Limanowskiego 194/196;b) ul. Tokarzewskiego 53; c) ul. Marysińska 36; d) ul. Motylowa 4; e) ul. Rybna 18; f) ul. Perla 2; g) ul. Sprinterów 11; h) ul. Karolewska 70/76; i) ul. Dąbrowskiego 33; j) ul. Senatorska 4; k) ul. Paderewskiego 47; l) ul. Rzgowska 170; m) ul. Wróblewskiego 18; n) ul. Zbocze 2a; o) ul. Wysoka 22; p) ul. Al. Piłsudskiego 67; q) ul. Elsnera 12; r) ul. Tramwajowa 21; s) ul. 10 Lutego 7/9; t) ul. Piotrkowska 61. Czynności porządkowe w budynku pkt 4 ppkt 1) wykonywane będą w godzinach 16:00 - 20:00. Czynności porządkowe w pozostałych budynkach wykonywane będą w godzinach urzędowania tj. pon. śr. czw. pt. w godzinach 8:00 - 16:00, wt. w godzinach 9:00 - 17:00. Kompleksowe usługi czystości będą wykonywane sprzętem i środkami Wykonawcy. Wykonawca na własny koszt zakupuje wszelkiego rodzaju środki czystości (zapachowe, czyszczące, dezynfekujące, ręczniki papierowe, papier toaletowy min. 2 warstwowy i inne, dobrej jakości) oraz worki na śmieci. Wszystkie środki powinny posiadać stosowne atesty oraz być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, z zastrzeżeniem dot. zatrudnionych pracowników Zamawiającego, którzy wykonywali czynności sprzątania w ww.obiektach. Wykonawca może zatrudnić personel niepełnosprawny, a w przypadku osób z którymi niemożliwa jest komunikacja w języku polskim, osoby takie wykonywać będą swoje obowiązki zawsze w obecności osób komunikatywnych. Wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu w trybie natychmiastowym. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek oraz zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług i wskutek innych działań osób zatrudnianych przez Wykonawcę. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał oględzin obiektów Zamawiającego, w których ma wykonywać usługę sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z Zamawiającym, a w szczególności treści dokumentów dotyczących prowadzonej przez Zamawiającego działalności, oraz o wydarzeniach o których dowiedział w związku z wykonywaniem swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, w szczególności wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić od dnia 1 lutego 2012 r. pracowników Zamawiającego, którzy wykonywali czynności sprzątania w ww. obiektach Zamawiającego (art. 231 Kodeksu Pracy). W przypadku jednorazowego zanieczyszczenia obiektu ( nie dotyczy remontu) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zanieczyszczenia w tym samym dniu, nawet w przypadku wcześniejszego wykonania usługi sprzątania w obiekcie. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w niniejszym postępowaniu.Przedmiot zamówienia oraz szacunkowe ilości usług wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartości podane w załączniku Nr 1, są wartościami szacunkowymi i ilość zamawianych usług może odbiegać od podanych w załączniku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Termin realizacji zamówienia od dnia 01 lutego 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/ zakładka przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Aquapark FALA należącego do Spółki Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-18 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach należących do Miejskiego Centrum Medycznego Bałuty w Łodzi zgodnie z 17 Zadaniami
Dodano: 2016-07-18 - Usługa kompleksowego sprzątania
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach i na terenie SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego Ośrodka Pediatrycznego im. M. Konopnickiej w Łodzi przy ul. Spornej 36/50
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie WSRM w Łodzi.
Dodano: 2016-05-09 - Usługa utrzymania czystości w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-04-18 - USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O., PRZY UL. SPORTOWEJ 8 ORAZ SPORTOWEJ 3 W KLESZCZOWIE.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi - część V: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Przędzalnianej 72 oraz koszenia trawy w obiekcie przy ul. Więckowskiego 36 i w obiekcie przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi Część IV: Świadczenie usługi mycia okien w obiekcie MSŁ przy ul. Ogrodowej 19
Dodano: 2016-04-06