Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu na okres 12 miesięcy.

Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 77695407 , fax. 071 7769122
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 77695407, fax. 071 7769122
    REGON: 93195038200047
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zou.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu na okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa ochrony osób i mienia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu na okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wpłaty wadium w wysokości 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy, którzy wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami (w postaci tzw. referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonywane należycie. 3. Wykonawcy, którzy dysponują i będą realizować zamówienie pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi licencję pracownika ochrony. 4. Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 5. Wykonawcy, którzy zainstalują na swój koszt bezprzewodowy system umożliwiający Zamawiającemu kontrolę prowadzonych obchodów wewnątrz budynku typu np. Seven Guard 2 z ilością 8 szt. punktów kontrolnych w obiekcie przy Wybrzeżu J.Słowackiego 12-14, z ilością 9 punktów kontrolnych w obiekcie przy ul. Mazowieckiej 17 oraz z ilością 5 punktów kontrolnych przy ul. Mazowieckiej 15.. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp). 7. Dokonanie oceny spełnienia warunków przez Wykonawców, odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, które zawarte są w Rozdziale IX SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawcy muszą dołączyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj.: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ . 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy umowa pomiędzy Wykonawcami określa zasady reprezentowania, Wykonawca zamiast pełnomocnictwa może dołączyć tę umowę. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia w niniejszym postępowaniu. 8. Licencje potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony. 9. Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 12.Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami (w postaci tzw. referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonywane należycie - Załącznik nr 6 do SIWZ . 13. Informację potwierdzającą złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zou.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach