Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu

Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Prof. Rosnera we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-622 Wrocław, ul. Mikołaja Kopernika 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3710409 , fax. 71 3710402
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Prof. Rosnera we Wrocławiu
    ul. Mikołaja Kopernika 5 5
    51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3710409, fax. 71 3710402
    REGON: 02140952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoringu w obiektach Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektów we Wrocławiu, tj. budynku biurowo-konferencyjno-szkoleniowego Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera, wejście od ul. Kopernika 5 (siedziba Zamawiającego), budynek ten jest także siedzibą Okręgowego Inspektoratu Pracy, wejście od strony ul. Zielonego Dębu 22, hotelu Ośrodka Szkolenia PIP, ul. Kopernika 9, parkingu hotelowego, ul. Kopernika 5-9, terenu przyległego. Ww. budynki należą do kategorii budynków użyteczności publicznej, zgodnie z definicją zawartą w par.3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002, Nr 75, poz. 690 ze zm.). Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje: 1) działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, 2) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, 3) niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego oraz OIP, w tym także hotelu i parkingu, 4) stałe dozorowanie zainstalowanych w budynkach systemów: monitoringu, systemu sygnalizacji wykrywania pożaru oraz innych zainstalowanych systemów na terenie Zamawiającego, 5) ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami oraz obsługa wjazdu i wyjazdu samochodów z parkingu i na parking wraz z obsługą kasy fiskalnej (sprzedaż miejsc parkingowych), 6) stałe prewencyjne obchody obiektów, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynków, 7) świadczenie usług recepcyjnych w recepcji polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, obsługi połączeń telefonicznych, przechowywaniu i wydawaniu kluczy pracownikom Zamawiającego, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia sal wykładowych, obsłudze szatni w okresie jesienno-zimowym, 8) prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektów po upływie regulaminowego czasu pracy, 9) prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie obiektów po upływie regulaminowego czasu pracy, 10) prowadzenie obserwacji osób wchodzących do obiektów i wychodzących z niego, 11) ochrona obiektów przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom, i działaniom osób zakłócających pracę i porządek, kontrola pod względem możliwości wyrządzania szkód, tj. aktów samowoli, awantur wszczynanych przez osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, 12) natychmiastowe działanie w ww. przypadkach, 13) po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektów oraz przepisy ppoż., ustalenie, czy na terenie chronionych obiektów nie pozostały osoby nieupoważnione, 14) stały kontakt z własną grupą interwencyjną, realizującą zadania ochronne, jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia, 15) odśnieżania ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym (wyznaczony teren został zaznaczony na mapce - załącznik nr 5, str.33). Ze względu na charakter prowadzonej działalności Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 Pzp) czyli zwiększenia liczby roboczogodzin usług ochrony - maksymalnie do 10 % w stosunku do zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wiedza i doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach