Przetargi.pl
usługa ochrony oraz dozór terenu Tematycznej Wystawy Plenerowej na półwyspie Westerplatte

Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 81-83
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30 77 141 , fax. 058 301 26 64
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
    ul. Długa 81-83 81-83
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30 77 141, fax. 058 301 26 64
    REGON: 22071057600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa ochrony oraz dozór terenu Tematycznej Wystawy Plenerowej na półwyspie Westerplatte
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony i dozoru terenu Tematycznej Wystawy Plenerowej,na półwyspie Westerplatte, realizowana przez zmotoryzowany, uzbrojony patrol samochodowy. Ochrona terenu wystawy plenerowej na Westerplatte obejmować będzie 4 pola wystawowe wskazane na mapie terenu historycznego pola bitwy i odbywać się będzie codziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, zamawiający wymaga od wykonawców wykazania, że: 1) posiadają koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221), zwanej dalej ustawą o ochronie osób i mienia, 2) wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum dwie usługi polegające na ochronie/dozorze mienia, w tym przynajmniej jedną usługę polegającą na ochronie/dozorze obiektów i mienia muzeum lub wystawy o wartości tej usługi co najmniej 40 tys. zł brutto 3) zapewnią zespoły licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, liczące ogółem minimum 6 pracowników ochrony, którzy: a) posiadają co najmniej roczne doświadczenie w zakresie ochrony, b) posiadają licencje ochrony I lub II stopnia ochrony fizycznej, c) posiadają legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 40tys. zł W sytuacji, gdy ważność polisy nie będzie obejmowała całego okresu realizacji zamówienia (polisa zawarta na 12 miesięcy wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia), wykonawca zobowiązany jest przedstawić kolejną polisę w terminie do 5 dni przed upływem terminu ważności poprzedniej polisy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W stosunku do osób fizycznych, składających ofertę - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, 4. Aktualna Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (koncesja MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia . 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. III.2.2), z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 7. Imienny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie w pełnej obsadzie wraz z informacjami na temat kwalifikacji i doświadczenia, określonego w pkt III.2.3) lit.a). 8. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, określone w pkt III.2.3) lit. b i c . 9. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca będzie polegał na doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 10. Dokumenty wymienione w pkt 6,7,8,11 - w odniesieniu do podmiotów, o których mowa w pkt 9, jeżeli wykonawca przy realizacji zamówienia polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. 11. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy ważność polisy nie będzie obejmowała całego okresu realizacji zamówienia (polisa zawarta na 12 miesięcy wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia), wykonawca zobowiązany jest przedstawić kolejną polisę w terminie do 5 dni przed upływem terminu ważności poprzedniej polisy. 11.Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 12. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 9, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum1939.pl/?str=11&id=30
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach