Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana 20-22 20-22
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w każdym dniu obowiązywania umowy tj. w okresie: od godz. 00:00 w dniu 1 maja 2012 r. do godziny 24.00 w dniu 30 czerwca 2014 r. Lokalizacja: nieruchomość ogrodzona, zabudowana dwoma oddzielnymi budynkami biurowymi ( budynek A i budynek B), położona we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20-22. W obydwu budynkach występuje duże natężenie ruchu klientów. Cała nieruchomość objęta jest zakazem palenia wyrobów tytoniowych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 7). W ramach usługi do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1. Ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, włamaniem, dewastacją; 2. Powiadamianie odpowiednich służb o zagrożeniach; 3. Niedopuszczanie do wnoszenia materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania; 4. Pilnowanie i ochrona mienia znajdującego się w obiektach Zamawiającego przed dewastacją, uszkodzeniem bądź kradzieżą; 5. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu elektronicznego, komputerowego i innych przedmiotów wyposażenia; 6. Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów; 7. Dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na 2 godziny w czasie wolnym od pracy Zamawiającego i sprawdzanie, czy zamknięte są wszystkie drzwi do pomieszczeń biurowych i sal obsługi oraz czy zakręcone są krany i zawory; 8. Sprawdzanie stanu zamknięcia drzwi i okien; 9. Przyjmowanie i wydawanie pracownikom, za pisemnym potwierdzeniem, kluczy do pokojów i pomieszczeń służbowych; 10. Udostępnianie pracownikom pomieszczeń służbowych w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy na zasadach ustalonych przez Zamawiającego; 11. Prawidłowe reagowanie na sytuacje nagłe, awaryjne, związane z istniejącymi w obiektach instalacjami; 12. Podejmowanie działań zabezpieczających oraz powiadamianie wskazanego pracownika Zamawiającego i właściwych służb w przypadku stwierdzonych awarii, włamania, kradzieży, pożaru itp.; 13. Bieżące prowadzenie książki służby, w której odnotowuje się przebieg służby, oraz dokumentacji z tym związanej. Książka służby jest udostępniana Zamawiającemu bez ograniczeń; 14. W razie stwierdzenia pożaru, awarii sieci ciepłowniczej, elektrycznej, wodociągu, kanalizacji lub innych instalacji pracownicy ochrony są zobowiązani do bezzwłocznego powiadomienia: - straży pożarnej w przypadku pożaru, - pogotowia energetycznego, wodociągowego itp. w przypadkach awarii sieci, - upoważnionego pracownika Zamawiającego; 15. W przypadku zakłócenia porządku na terenie posesji lub w budynku pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do wezwania policji bądź straży miejskiej; 16. W razie potrzeby przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni dotarcie takiej grupy do danego obiektu w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym niż 30 minut; 17. Zapalanie i gaszenie świateł nocnych; 18. Obsługa istniejących w budynkach systemów alarmowych i telewizji przemysłowej; Oprócz obowiązków wspólnych dla obydwu budynków Wykonawca zapewni: a) w budynku A 1. dyżury całodobowo - 1 pracownik ochrony, którego zadaniem w czasie pracy Zamawiającego jest śledzenie monitorów telewizji przemysłowej; 2. dyżury pracowników ochrony w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7.00 do 16.00 - 1 pracownik ochrony, który w czasie godzin pracy Zamawiającego co godzinę ma patrolować budynek (w szczególności kondygnacje o największym nasileniu ruchu interesantów) oraz reagować na wezwania pracowników Zamawiającego i udzielać (na prośby klientów) informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego; 3. zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu oraz bramy i furtek o ustalonej godzinie i zabezpieczanie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym; 4. zapewnianie możliwości wjazdu i wyjazdu uprawnionych samochodów na teren parkingu; b) w budynku B 1. dyżury pracowników ochrony całodobowo - 1 pracownik; 2. zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym o ustalonych godzinach; 3. pracownik ochrony w czasie godzin pracy Zamawiającego ma patrolować budynek, lecz głównie powinien przebywać na parterze gdzie występuje największe nasilenie ruchu interesantów i reagować na wezwania pracowników Zamawiającego oraz, w miarę potrzeby, udzielać informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych; Ww. obowiązki Wykonawcy dookreślone zostaną w szczegółowej instrukcji przekazanej w dacie podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach