Przetargi.pl
Usługa całodobowej stałej fizycznej ochrony dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.

Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-214 Gdańsk, ul. Smoluchowskiego 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3444440 , fax. 58 3444440
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.
    ul. Smoluchowskiego 18 18
    80-214 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3444440, fax. 58 3444440
    REGON: 00029292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej stałej fizycznej ochrony dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład usługi ochrony, wchodzą następujące elementy: 1.1. całodobowe strzeżenie powierzonego mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, 1.2. udaremnienie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, 1.3. niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie Zamawiającego osób nieupoważnionych, poza miejscami dostępnymi dla pacjentów i ich gości, 1.4. ochrona przed kradzieżą lub zniszczeniem pojazdów należących do Zamawiającego znajdujących się na jego terenie, 1.5. usuwanie z terenu Zamawiającego osób naruszających spokój, ustalony porządek prawny, w tym osób nietrzeźwych, narkomanów itp., egzekwowanie zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia, 1.6. dokonywanie obchodów terenu Zamawiającego, w tym w godz. 19.00-7.00 nie rzadziej niż co 2 godziny, 1.7. nadzorowanie ruchu uprawnionych pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, kontrola uprawnienia do wwożenia i wywożenia ładunków towarowych zgodnie z obowiązującymi zasadami w PCChZiG w tym obsługa szlabanu, 1.8. nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zauważonych zdarzeniach mogących wpłynąć na substancje chronionego mienia, w szczególności o pożarze, awarii, zalaniu, wycieku itp. lub o zagrożeniach ich powstania, w tym podejrzeniu terroryzmu, 1.9. wykonywanie bieżących poleceń kierownictwa Zamawiającego w zakresie właściwego zabezpieczenia porządku i powierzonego do ochrony mienia, 1.10. kontrola stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego poprzez obsługę dozorową systemu sygnalizacji pożaru, 1.11.obsługa połączeń centralki telefonicznej oraz centrali System Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w punkcie Dyżurnym-Portierni, 1.12. znajomość i stosowanie: regulaminów wewnętrznych Zamawiającego, funkcjonowania i obsługi centrali sygnalizacji pożaru i postępowania alarmowego, instrukcji dyżurnego punktu ostrzegania i alarmowania, podstawowych zasad postępowania w przypadku pożaru, zamachu terrorystycznego i innych zdarzeń (wg obowiązujących procedur postępowania w PCChZiG), 1.13. bieżące przedstawianie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas zmiany (dyżuru) oraz prowadzenie książki raportów z rejestrem zdarzeń, 1.14.przyjmowanie, wydawanie, przechowywanie i rejestrowanie (ruchu) kluczy przechowywanych w Portierni (punkcie dyżurnym ), 1.15. eliminowanie prób wnoszenia na teren ochranianych budynków materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 1.16. obsługa szatni w punkcie informacyjno-szatniowym znajdującym się w budynku B) - administracyjnym, oraz udzielanie podstawowych informacji dotyczących miejsca i godzin funkcjonowania komórek i jednostek organizacyjnych Zamawiającego, 1.17.monitorowanie terenu Zamawiającego oraz w ramach ceny usługi ochrony mienia zainstalowanie: a) własnego (Wykonawcy) systemu 16 kamer przemysłowych, w tym 10 szt. zewnętrznych oraz 6 szt. wewnętrznych (monitorujących główne ciągi komunikacyjne - kopułkowe antywandalowe), w celu: prowadzenia stałej, bieżącej obserwacji obrazów z kamer monitoringu, rejestrowania (telerecording) wszystkich monitorowanych obszarów, podłączenie rejestratora obrazów z kamer do sieci intranetowej Zamawiającego archiwizowania nagranych obrazów z wszystkich kamer przez okres co najmniej 14 dni. Przekazywany obraz z kamer systemu monitoringu oraz jego odbiór powinna cechować dobra jakość , umożliwiająca identyfikacje twarzy. W tym celu Zamawiający oczekuje zastosowania urządzeń dobrej klasy, umożliwiających identyfikację twarzy w odległości do 30 m lub większej. Miejsca usytuowania kamer przewidziane przez Zamawiającego przedstawia poniższy rysunek sytuacyjny b) systemu kontroli dostępu wewnątrz budynku E (na korytarzu głównym), poprzez montaż czujnika ruchu z panelem sterowania, pilotem oraz dźwiękowym sygnałem alarmu i automatycznym powiadamianiem Dyżurnego Centrali Monitorowania Wykonawcy w celu uruchamiania grupy interwencyjnej, 2. Okres realizacji całości zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty obowiązywania umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert. 4. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga się wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium wynosi 5 314,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta czternaście złotych 00/00) 3. Wadium Wykonawca może wnieść w akceptowanej przez Zamawiającego formie: a. pieniężnej, b. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancji bankowych, d. gwarancji ubezpieczeniowych, e. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.2007.42.275 z późn. zm.). 4. W przypadku, gdy: a) oferta nie będzie zabezpieczona wadium, b) wadium zostało wniesione w formie innej niż określił Zamawiający, c) wadium zostało wniesione w wysokości mniejszej niż określił Zamawiający, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z dalszej części postępowania. 5.Wadium w akceptowanej przez Zamawiającego formie należy wnieść do momentu ostatecznego składania ofert. 6.Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium określa ustawa Prawo zamówień publicznych. 8. Dokumenty dotyczące ustanowienia wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres związania Wykonawcy ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach