Przetargi.pl
UMW/AZ/PN-30/16: Całodobowa ochrona nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Bujwida 44 na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMW/AZ/PN-30/16: Całodobowa ochrona nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Bujwida 44 na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa ochrona nieruchomości wielobudynkowej położonej we Wrocławiu przy ul. Bujwida 44 na działce o powierzchni 2,0924 h, obejmującej 11 budynków - na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Ze względu na charakter wykonywanych usług, Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 Pzp. wymaga zatrudnienia minimum 1 kwalifikowanego pracownika ochrony (pełniącego funkcję dowódcy posterunku ochrony) na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, przez cały okres realizacji zamówienia tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3. Zamawiający w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, będzie wymagał od Wykonawcy, przedstawienia dowodów potwierdzających spełnianie wymagania Zamawiającego odnośnie zatrudnienia osób na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy przy realizacji niniejszego zamówienia tj. zawartych umów o pracę z kwalifikowanymi pracownikami ochrony. 4. Harmonogram całodobowego świadczenia usługi i jej szczegółowe warunki Wykonawca ustali z Zamawiającym w formie odrębnej, obustronnie zaaprobowanej Instrukcji pełnienia służby. 5. Zakres usług świadczonych przez ochronę: a) prowadzenie całodobowej ochrony i dozoru terenu, obiektów i znajdującego się na nim mienia przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony na zmianie, w każdym dniu tygodnia (w tym co najmniej 1 pracownika ochrony zatrudnionego na umowę o pracę, pełniącego funkcję dowódcy posterunku ochrony, na pełny etat), przy ewentualnym wsparciu grupy interwencyjnej - w sytuacji stwierdzenia naruszenia prawa i porządku, b) wydawanie kluczy do 3 budynków wykorzystywanych na cele statutowe Uczelni, c) prowadzenie ewidencji wydawania kluczy i rejestracji sposobu realizowania dozoru mienia, d) prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren nieruchomości na podstawie imiennych upoważnień wydanych przez Zamawiającego, e) inicjowanie czynności zmierzających do zapobieżenia dewastacji mienia i obiektów, f) zgłaszanie zagrożeń pożarowych, g) otwieranie i zamykanie budynków w celu okazania ich potencjalnym nabywcom (część nieruchomości przeznaczona jest na sprzedaż), h) czynności zmierzające do eliminacji możliwości przedostania się na teren dozorowany osób nieupoważnionych. 6. Zamawiający zastrzega sobie w ramach przedmiotu zamówienia i w ramach wynagrodzenia umownego, możliwość powierzenia Wykonawcy dodatkowych obowiązków związanych z wydawaniem kluczy, otwieraniem i zamykaniem budynków i bram wjazdowych. 7. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) zamontowania na własny koszt systemu kontroli obchodu z dostępem Zamawiającego do danych na żądanie. Zamawiający wskaże co najmniej 16 miejsc zamontowania urządzeń kontroli zewnętrznej pracy pracownika ochrony oraz co najmniej 17 miejsc zamontowania urządzeń kontroli wewnętrznej pracy pracownika ochrony, b) zamontowania 10 zewnętrznych czujek antywłamaniowych wraz z halogenami podłączonymi do sygnalizatora dźwięku. Miejsca ich montażu zostaną wskazane Wykonawcy zamówienia, c) wyposażenia pracowników Wykonawcy w nadajniki powiadomienia radiowego, zestawy antynapadowe, telefony komórkowe (numery telefonów komórkowych powinny być udostępnione Zamawiającemu) jednakową odzież ochronną (umundurowanie) d) zapewnienia przybycia grupy interwencyjnej w czasie: - 10 minut w godz. 20.00 - 7.00 - 15 minut w godz. 7.00 - 20.00 od wezwania dokonanego przez pracownika ochrony fizycznej w przypadku sytuacji stwierdzenia naruszenia prawa i porządku, e) dysponowania grupami interwencyjnymi przez okres całodobowy, f) oznakowania terenu widocznymi i estetycznymi tabliczkami informującymi o nazwie firmy realizującej ochronę i monitorowanie g) odnotowania w książce dyżurów godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru h) przeszkolenia pracowników w zakresie przestrzegania przepisów BHP i ppoż., i) w przypadku stwierdzenia faktu dokonania włamania do obiektu chronionego lub innego zagrożenia, np. pożarem Wykonawca: - zawiadomi w trybie natychmiastowym odpowiednie specjalistyczne służby (organa Policji, Straż Pożarną, Pogotowie, itp.) oraz zabezpieczy obiekt dozorem fizycznym do czasu przybycia służb, - niezwłocznie powiadomi o zdarzeniu Zamawiającego, po czym wspólnie z nim ustali dalszy tryb prowadzenia ochrony, - odnotuje fakt zaistnienia zdarzenia w książce kontroli służb, nie później niż przy zdaniu obiektu na końcu danej służby. O terminie ustaleń szkody oraz przeprowadzenia inwentaryzacji - Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie bądź faxem, bowiem ustalenia te winny być przeprowadzone w obecności pracownika Wykonawcy, j) przechowywania kluczy zapasowych w sposób chroniący je przed kradzieżą i uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym, k) pilnowania, aby po zakończeniu pracy w strzeżonym obiekcie lub na jego terenie przebywały tylko osoby posiadające zezwolenie przełożonego, l) zamykania bram wejściowych, drzwi magazynów i biur w taki sposób, aby nie można było ich otworzyć bez działania przestępczego i specjalnych narzędzi. 8. Zamawiający zobowiązuje się do: a) dostosowania warunków bezpieczeństwa obiektu do wymagań określonych przez Wykonawcę, b) udostępnienia pomieszczenia niezbędnego dla wykonywania obowiązków przez pracowników Wykonawcy, wyposażonego w stolik i krzesło, jak również w stosowne oświetlenie i ogrzewanie oraz warunki sanitarne (WC oraz bieżąca woda), zgodnie z wymogami bhp i p.poz., c) zabezpieczenia obiektu po włamaniu lub innym zdarzeniu, d) umieszczenia w miejscu widocznym i dostępnym dla pracowników ochrony wykazu telefonów do: Komendy Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodociągowego, Pogotowia Gazowego, Przedstawicieli Zamawiającego, których należy powiadomić w nagłych wypadkach. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy - listy kwalifikowanych pracowników ochrony przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, upoważnionych do przebywania na terenie obiektu, b) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy - listy kwalifikowanych pracowników ochrony przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, upoważnionych do przebywania na terenie obiektu, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, c) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy - kopii umów o pracę zawartych z kwalifikowanymi pracownikami ochrony, zatrudnionymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (min. 1 pracownik), d) aktualizacji list oraz kopii umów o pracę, o których mowa w pkt. a), b) i c) - w przypadku konieczności zmiany kwalifikowanych pracowników ochrony wykonujących czynności w ramach przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania w każdym czasie przedstawienia przez Wykonawcę aktualnej listy osób oraz wgląd i kontrolę informacji zawartych w umowach o pracę i ewidencjach czasu pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba kwalifikowanych pracowników ochrony zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach