Przetargi.pl
Udzielenie kredytu z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Postomino na 2009 rok w kwocie 2.800.000 PLN

Urząd Gminy Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 00054307700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Postomino na 2009 rok w kwocie 2.800.000 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Postomino na 2009 r. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień 66113000 - 5 usługi udzielania kredytu 2. Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia kredytu w kwocie 2.800.000,00 zł, słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Udzielenie kredytu ogółem: 2.800.000,00 PLN, słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych. 2) Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach: I transza- w dniu podpisania umowy, przewidywany termin podpisania umowy ustala się na dzień 24 sierpnia 2009 r., II transza- przewidywany termin 05 października 2009 r. 3) Wykonawca przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 4) Spłata kredytu nastąpi w ciągu 4 lat od 31 marca 2010, 5) Spłata kapitału - kwartalnie po 175.000.000,00 zł, 6) Spłata odsetek - miesięczna. 7) Oprocentowanie kredytu uzależnione od stawki WIBOR 1 M oraz stałej przez okres obowiązywania umowy marży Wykonawcy. 8) Jednorazowa prowizja przygotowawcza- 0%. 9) Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 11) Zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny. 3. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej zamawiającego do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołącza się następujące dokumenty: 1) sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Postomino za rok 2008, 2) sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych Rb-27S, 3) sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych Rb-28S, 4) sprawozdanie o stanie należności Rb-N, 5) Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji poręczeń Rb-Z, 6) Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS, 7) Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej do sprawozdania wykonania budżetu oraz planów finansowych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego za 2008 rok, 8) Uchwałę budżetową na 2009 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 2) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Wypełniony i podpisany formularz OFERTOWY (wg załącznika nr 1), 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 (wg załącznika nr 2) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 3) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 5) W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo oprócz umocowania pełnomocnika do reprezentowania w imieniu mocodawcy w ubieganiu się o udzielenie zamówienia winno również zawierać umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem. UWAGA ! Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach