Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO W KWOCIE 252.318,41 ZŁ NA SFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO REMONT I PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CIEMNIKU

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 73-140 Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5623025 , fax. 091 5623063
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Boh. Warszawy 38 38
    73-140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5623025, fax. 091 5623063
    REGON: 81168564500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO W KWOCIE 252.318,41 ZŁ NA SFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO REMONT I PRZEBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CIEMNIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu inwestycyjnego w kwocie 252.318,41 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Ciemniku. 4. Kredyt zaciągnięty będzie w 1 transzy w terminie do 15 grudnia 2011 r. 5. Spłata nastąpi w 33 ratach kapitałowych: - I rata: 31.12.2015 r. - 2.628,32 zł, - pozostałe raty kwartalne począwszy od 31.03.2016 r. do 30.09.2023 r. w wysokości - 7.884,96 zł, - ostatnia rata: w terminie do 30.11.2023 r. w wysokości 5.256,33 zł. 6. Okres kredytowania (wymagany) 30.11.2023 r. 7. Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 15.12.2011 r., data naliczania odsetek na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 31.12.2011r. 8. Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco. 9. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone w oparciu o oprocentowanie zmienne tj. aktualną stawkę referencyjną WIBOR 3M z dnia 23.11.2011r. powiększoną o stałą marżę banku. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia według kalendarza rzeczywistego. Zamawiający wyraża zgodę na przyjęcie do umowy kredytowej stawki WIBOR3M według sposobu liczenia przez Bank. 10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 11. Prowizja wyrażona procentowo do całości wartości kredytu nie może przekroczyć 0,5 %. 12. Nie będą pobierane: - opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, - odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 13. Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego miesiąca, za który zostały naliczone. 14. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.12.2015 r. 15. Prowizja od zmian w umowie w wysokości 0,00% wartości dokonywanej zmiany. 16. Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. 17. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych projektu umowy. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika na wekslu zabezpieczającym kredyt. 21. Wykonawca musi posiadać minimum jedną placówkę obsługi klienta zlokalizowaną na terenie miasta Szczecina albo Stargardu Szczecińskiego albo Ińska. 22.Wykonawca musi posiadać elektroniczny system obsługi klienta. 23. Kredyt może być udzielony również z linii EBI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.insko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach