Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł w tym na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 1.543.300,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 256.700,00 zł

Gmina Gzy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy, Gzy 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6913122 , fax. 023 6913167
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gzy
    Gzy 9 9
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 023 6913122, fax. 023 6913167
    REGON: 13037811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł w tym na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 1.543.300,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 256.700,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Udzielenie Gminie Gzy kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł (jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 1.543.300,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 256.700,00 zł. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 28 września 2009 roku do dnia 15 grudnia 2015 roku. 3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Gzy w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym pierwsza transza kredytu nastąpi w dniu 28.09.2009r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. 4. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy. 5. Waluta kredytu - PLN. 6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2010r. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi w dniu 15.03.2010r. 7. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8. Oprocentowanie kredytu według stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce ustalonej przez WIBOR 3M kwotowej z przedostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego poprzedzającego kwartał kalendarzowy powiększony o marżę Wykonawcy. Zmiana wysokości stopy kredytu następować będzie co kwartał od pierwszego dnia roboczego kwartału kalendarzowego. Marża Wykonawcy stała w całym okresie kredytowania. 9. Odsetki będą naliczane od dnia postawienia wymaganej kwoty do dyspozycji Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia miesiąca co 3 m-ce, poczynając od 15.12.2009r. W przypadku gdy termin spłaty odsetek upływa w dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypada przed końcem okresu odsetkowego, odsetki będą płatne w dniu spłaty raty kredytu. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę prowizji jednorazowej z tytułu uruchomienia kredytu płatną w ciężar kredytu. 11. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 12. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR - 3M obowiązującą w dniu 10.08.2009r., wypłatę kredytu w całości w dniu 28.09.2009r. oraz rzeczywistą liczbą dni występujących w danym roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3 oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ, 4 wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 5 podpisane ogólne warunki umowy zał. nr 5, 6 dokumenty potwierdzające zdolność kredytowania: - bilans za lata 2007 i 2008 - rachunek wyników za lata 2007 i 2008, 7 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 8 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 9 zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989r., 10 Wykonawca musi wykonać i załączyć harmonogram spłat kredytu i naliczonych odsetek od udzielonego kredytu, 11 Wykonawca przygotowuje i załącza do oferty wzór umowy uwzględniający ogólne warunki umowy podane przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach