Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 4213W Baczki - Kamionna - Zgrzebichy na trzech odcinkach : w km 0 + 567 ÷ 0 + 923 o długości 0,356 km w km 1 + 425 ÷ 1 + 630 o długości 0,205 km w km 1 + 800 ÷ 2 + 690 o długości 0,890 km o łącznej długości 1,451 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Piłsudskiego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7923876
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie
    ul. Piłsudskiego 23 23
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7923876
    REGON: 71158673900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wegrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 4213W Baczki - Kamionna - Zgrzebichy na trzech odcinkach : w km 0 + 567 ÷ 0 + 923 o długości 0,356 km w km 1 + 425 ÷ 1 + 630 o długości 0,205 km w km 1 + 800 ÷ 2 + 690 o długości 0,890 km o łącznej długości 1,451 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej na długości 1451,00 mb polegający na wykonaniu warstwy ścieralnej gr. 4 cm ze skropieniem emulsją - 7296,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset zł) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 Ustawy oraz : 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2 - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: kierownik budowy, majster robót 3 - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, sprawny sprzęt do wykonania w.w. zadania : walec ogumiony - 1 szt., walec stalowy - 2 szt. skrapiarka lepiszcza - 1 szt., posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h z elektronicznym dozowaniem składników z możliwością wydruku dziennej produkcji betonu asfaltowego, zlokalizowana w odległości zapewniającej załadunek i rozładunek masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 1szt. , układarka do mas bitumicznych elektronicznie sterowana o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni - 1 szt., samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 10t - w ilości zapewniającej ciągłość robót , wykazać, że posiada laboratorium lub ma do niego dostęp 4 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. - Posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia - Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6 - z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki. b) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4, zgodnie z treścią jak w Załączniku nr 1 do formularza oferty, zamieszczonym w niniejszej siwz. c) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz personelu - wg Załącznika nr 3 do formularza oferty, zamieszczony w niniejszej siwz, obejmujący wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogi kołowe, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. h) Doświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz minimum 3 zamówień z zakresu obiektów drogowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres - wg druku Zamawiającego, stanowiącego Załącznik nr 4 do formularza oferty wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. i) Wykaz potencjału sprzętowego z treścią jak w Załączniku nr 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej wymaganą minimalną ilością w pełni sprawnego potencjału sprzętu podstawowego, zgodnie z wymaganiami SST oraz że w czasie budowy będzie, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. j) Informację z banku kredytującego w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie posiadał środki finansowe na rachunku bankowym lub wykaże zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto oferty. k) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 50.000 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wegrow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach