Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie w 2013 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Dobrzany z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych w wysokości: 1.350.000,00 zł 1. Budowa świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy wraz z budową altany i parkingu w miejscowości Kozy: 556.000,00 zł 2. Przebudowa targowiska miejskiego w Dobrzanach: 448.00,00 zł 3. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Mosinie: 175.000,00 zł 4. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Białej:

Gmina Dobrzany ogłasza przetarg

  • Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
    Ul. Staszica 1 1
    73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
    REGON: 81168567400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie w 2013 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Dobrzany z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych w wysokości: 1.350.000,00 zł 1. Budowa świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy wraz z budową altany i parkingu w miejscowości Kozy: 556.000,00 zł 2. Przebudowa targowiska miejskiego w Dobrzanach: 448.00,00 zł 3. Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Mosinie: 175.000,00 zł 4. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Białej:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie w 2013 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Dobrzany z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych w wysokości 1.350.000,00 zł, w tym 1) budowa świetlicy wiejskiej, budowa placu zabaw oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy wraz z budową altany i parkingu w miejscowości Kozy - w kwocie 556.000,00 zł 2) przebudowa targowiska miejskiego w Dobrzanach - w kwocie 448.00,00 zł 3) przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Mosinie - w kwocie 175.000,00 zł 4) przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Białej - w kwocie 171.000,00 zł 2. Karencja w spłacie rat do 29.09.2017 r. 3. Kredyt będzie udzielony na rachunek podstawowy Urzędu Miejskiego w Dobrzanach w terminie do 31.12.2013 r. według zapotrzebowania Zamawiającego. 4. Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu na dzień 15.03.2013r. 5. Okres kredytowania (wymagany) 30.09.2025 r. 6. Spłata kredytu nastąpi w 13 ratach kapitałowych - I rata 30.09.2017 r. 50 000,00 zł - II rata 30.09.2018 r. 50 000,00 zł - III rata 30.09.2019 r. 50 000,00 zł - IV rata 30.09.2020 r. 100 000,00 zł - V rata 30.09.2021 r. 100 000,00 zł - VI rata 31.03.2022 r. 150 000,00 zł - VII rata 30.09.2022 r. 100 000,00 zł - VIII rata 31.03.2023 r. 150 000,00 zł - IX rata 30.09.2023 r. 100 000,00 zł - X rata 31.03.2024 r. 150 000,00 zł - XI rata 30.09.2024 r. 100 000,00 zł - XII rata 31.03.2025 r. 150 000,00 zł - XIII rata 30.09.2025 r. 100 000,00 zł 7. Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania - obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 9. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 %. 10. Nie będą pobierane a. opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu, b. odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 12. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, ostatniego dnia każdego miesiąca, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych począwszy od następnego miesiąca, w którym została podpisana umowa. 13. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 14. W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. 15. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2013 r. 16. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 17. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 18. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość sfinansowania inwestycji kredytem z linii Europejskiego Banku Inwestycyjnego. 20. Zamawiający przewiduje refundacje poniesionych wydatków w 2013r. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe. 23. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika Gminy na wekslu zabezpieczającym kredyt. 24. Opinia RIO o możliwości spłaty zadłużenia zostanie dostarczona przed podpisaniem umowy kredytowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach