Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO I SPŁAT WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW

Gmina Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
  • Data zamieszczenia: 2014-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojna
    ul. Jagiellońska 4 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
    REGON: 81168457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO I SPŁAT WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Kwota kredytu: do wysokości 2.500.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy 00/100) w trakcie 2014roku. 3. Okres kredytowania do 31.10.2021 roku. 4. Karencja w spłacie rat kapitału do 31.05.2015 roku. 5. W okresie karencji w spłacie kapitału obsługa spłat odsetek. 6. Oprocentowanie kredytu: zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży Wykonawcy. 7. Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 3M na dzień 21.10.2014r. wynoszący 2,02% i marżę banku stałą w całym okresie obowiązywania umowy. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 1% kwoty kredytu płatnej w terminie 60 dni od daty podpisania umowy. 9. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 10. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.10.2021 roku. 11. Zamawiający dopuszcza uruchomienie kredytu w transzach poprzez przelew na rachunek bieżący budżetu Gminy Chojna po uprzednim złożeniu przez Gminę zapotrzebowania co do wysokości środków. 12. Dopuszcza się złożenie zapotrzebowania co do wysokości środków kolejnych transz za pośrednictwem faxu. 13. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M skorygowanej o marżę banku. 14.Wykorzystanie kredytu w transzach z możliwością zmiany kwoty transzy oraz terminu wykorzystania. 15.Odsetki dla całego okresu kredytowania płatne będą w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca od wartości uruchomionej transzy kredytu. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj: 365 i 366. 16. Spłata kredytu i odsetek nastąpi wg harmonogramu spłat kredytu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 17. Dopuszcza się możliwość zmiany terminów spłaty kredytu w tym wydłużenia czasu okresu spłaty kapitału kredytu na wniosek Zamawiającego bez pobierania dodatkowych opłat, w tym przypadku odsetki naliczane będą od aktualnego rzeczywistego stanu zadłużenia. 18.Wykonawca zobowiązuje się do odstąpienia od pobierania opłat bankowych związanych z realizacją umowy. 19.Wykonawca wyraża zgodę na rezygnację Zamawiającego z wykorzystania całości lub części kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych (bez obowiązku zapłaty prowizji lub opłat). 20.Wykonawca wyrazi zgodę na wcześniejszą spłatę kredytu (jego części) bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego (bez obowiązku zapłaty prowizji lub opłat) na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego. 21.Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie wystawiać i przesyłać na potrzeby Zamawiającego wszelkie dokumenty dotyczące kredytu, w tym: opinie bankowe, wyciągi bankowe. 22.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 23.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 24.Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.10.2021 r. 25.Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 roku. 26.Kredyt spłacony zostanie w terminie do dnia 31.10.2021 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl.zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach