Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych z udziałem środków unijnych w Gminie Łochów

Urząd Miejski w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 675 12 35 , fax. 025 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łochowie
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 025 675 12 35, fax. 025 675 12 35
    REGON: 00052852800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych z udziałem środków unijnych w Gminie Łochów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 940000.00 zł, na sfinansowanie zadań inwestycyjnych z udziałem środków unijnych w Gminie Łochów. 2. Kredyt zostanie zaciągnięty w transzach na poszczególne zadania: I zadanie - przebudowa Al. Pokoju w Łochowie - 200000.00 zł, II zadanie - przebudowa drogi gminnej Budziska - Kaliska - Pogorzelec - 440000.00 zł, III zadanie - przebudowa drogi gminnej Gwizdały - Łazy - Brzuza - 300000.00 zł. 3. Okres kredytowania: lata 2010-2019. 4. Okres karencji w spłacie kredytu: 12 miesięcy. 5. Spłata kapitału po upływie okresu karencji w okresach kwartalnych do ostatniego dnia drugiego miesiąca kwartału. 6. Spłata odsetek w ratach kwartalnych do ostatniego dnia drugiego miesiąca kwartału. 7. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego, na podstawie pisemnych dyspozycji zamawiającego. 8. W całym okresie kredytowania marża banku pozostaje na niezmienionym poziomie. 9. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji poza wymienionymi w siwz i w ofercie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, możliwość jego spłaty w terminie wcześniejszym bez dodatkowych opłat i prowizji oraz żądać przedłużenia terminu spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 11. oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego termin składania ofert. 12. Odsetki od kredytu maja być naliczane według kalendarza rzeczywistego. 13. Do wyliczenia kosztów obsługi kredytu należy przyjąć jako datę uruchomienia środków kredytowych - 30.10.2009 r. 14. W ramach kredytu maja być zrefinansowane wydatki poniesione przez Gminę Łochów od dnia 01.03.2009 r. 15. Jako dzień spłaty rat kapitałowych i odsetkowych od kredytu należy przyjąć ostatni dzień drugiego miesiąca każdego kwartału. 16. 10 letni okres kredytowania i roczny okres karencji (oczywiście dla potrzeb wyliczenia obsługi kredytu) należy liczyć od terminu uruchomienia środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie sa zobowiązani do wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przez co należy rozumieć, że bank jest utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe lub na podstawie ustawy prawo bankowe i ustawy kodeks spółek handlowych lub innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce dającego uprawnienia do czynności bankowych; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, na Załączniku Nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 na załączniku Nr 2 do SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualna informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 -8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; f) Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; g) dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych wydany przez Komisję Nadzoru Bankowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami ) lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych; h) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo uprawniające do podpisania oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. i) harmonogram spłaty kredytu (poszczególnych zadań) na cały okres kredytowania, j) projekt umowy, zawierający istotne postanowienia umowne oraz uwzględniający wszystkie wymogi zawarte w niniejszej siwz. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców, musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP ( każdy z wykonawców złoży dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 punkt c), d), e), f)), oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunek odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału ekonomicznego, finansowego, technicznego oraz dysponować osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach